“Geweldig”

Beoordeling van Pura Vida

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Geweldig”
Beoordeeld op 13 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wat een super heerlijke villa. Alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie, zwembad, grote porch, bbq, luxe keuken en een rustige airco.
Wij verbleven er 31/5 tot en met 11/6 met 4 personen.
Voor ons was het de 2e keer in deze villa en je kan al heel goed het verschil zien, de tuin is nu flink begroeid.
Er zijn ook gezellige aanpassingen gedaan in de villa.
De supermarkt mangusa is dichtbij, jan thielstrand is ongeveer 15 rijden .

De beheerster Janneke staat snel voor je klaar.
De eigenaren Toine en Hilde zijn heel erg attent met mailtje over Curacao wat er te doen is en waar je heerlijk kan eten.
Kortom super.

Curacao is ook heerlijk met de prachtige stranden en mooie snorkelplekken om vissen en de schildpadden te zien.
Leuke activiteit is de cristoffelberg te lopen. En Willemstad met de emmabrug.

15 jun 2017
Dank je wel Olga voor de prachtige woorden. Daar doen we het allemaal voor!!!
EllenSKr
Niveau 4 bijdrager
30 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Het was weer geweldig!”
Beoordeeld op 15 mei 2017 voor een verblijf in maart 2017

We hebben weer genoten van ons verblijf in deze villa.
De 1e week waren we met 6 personen, waarvan 2 personen de 1e keer op Curacao waren. Zij hebben het er nu al over om wellicht volgend jaar terug te gaan met hun gezin.
De 2e week waren we met 4 personen.
Het was onze 5e keer op Curacao en zeker niet de laatste keer! Het is zo heerlijk op Curacao.
De villa is zoals we vorige keer al zeiden van alle gemakken voorzien. Er zijn wat dingen aangepast, leuk!
Persoonlijk vinden wij het jammer dat er op de slaapkamers geen waaiers hangen.
We hadden ook een auto erbij gehuurd, dit keer de Suzuki. Prima auto!
Alles weer top geregeld.
Voor vragen tijdens het verblijf konden we altijd terecht bij Janneke (buurvrouw) via bijvoorbeeld een appje of bij Toine en Hilde zelf. Snelle reactie.
Wat kan ik nog meer vertellen....
Er zijn 3 slaapkamers, alledrie met badkamer. Airco op de slaapkamers.
1 slaapkamer heeft een wc erbij.
De andere wc zit in de hal bij de voordeur.
Ruime keuken met alles erop en eraan.
Erg fijne koelkast/diepvries. Ijsblokjes zijn super handig gemaakt!
Wasmachine is aanwezig.
Boodschappentassen aanwezig.
Allerlei handdoeken aanwezig.
Bbq aanwezig.
Ruime eettafel buiten.
Hangmat buiten.
Loungebank/stoelen buiten.
Ligbedjes bij het zwembad.
Waslijn buiten.
Ik vergeet vast vanalles, maar het is echt een aanrader!
Waarschijnlijk tot volgend jaar!

15 mei 2017
Dank je wel Ellen voor de lovende woorden. We zijn er erg blij mee. Tja, de een vindt fans handiger, de ander airco's. We hebben in 2014 gekozen voor airco's. Hopelijk tot de volgende keer.
MargrietB ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
“For the third time, need we say more?”
Beoordeeld op 17 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

Van 19 t/m 31 maart verbleven wij, voor de derde keer, in de luxueuze villa van Toine en Hilde Thür op Curaçao. Voor de derde keer: wat moeten we daar aan toevoegen? Curaçao is een prachtig eiland waar veel te zien en te beleven is. Onze dagindeling: Na een plons in het zwembad en een ontbijt aan de tafel buiten, gingen wij met de auto ergens naar toe: naar de stad, naar een strand, naar…. Noem maar op. En als wij aan het eind daarvan terug keerden naar de villa namen wij weer een heerlijke plons in het zwembad. Om vervolgens of een maaltijd te bereiden of de auto weer te nemen om ergens uit eten te gaan. Kortom: de villa was voor ons een luxueus en heerlijk rustpunt tijdens de vakantie. Janneke, de buurvrouw en de beheerster van de woning is altijd even vriendelijk en bereidwillig om vragen te beantwoorden. De auto huurden we van haar. Een prima combinatie: auto, villa, vraagbaak. En dat al voor de derde keer!
Margriet Berger, Gusta Renes en Chris Hoede.

18 apr 2017
Hoi Margriet, Gusta en Chris,

Bedankt voor de mooie woorden... Daar doen we het allemaal voor. Graag tot een volgende keer.
marijke06
Spijkenisse, Nederland
“"Super vakantievilla"”
Beoordeeld op 28 maart 2017 voor een verblijf in februari 2017

Wat hebben we weer genoten op Curacao!
We verbleven dit jaar op villa park "Flamboyan" in de villa "Pura Vida", een compleet ingericht huis.
In de woonkamer fijne schuifwanden die helemaal open gaan, een keuken met alles erop en eraan, 3 ruime slaapkamers met goede bedden en eigen badkamer, een ruime porch met zithoek en een heerlijke grote eettafel, van het zwembad en de bloeiende tuin hebben wij genoten.
Bij aankomst zijn wij gastvrij ontvangen door Janneke de beheerster, die ons op stond te wachten op Hato, met de auto die wij van haar gehuurd hebben (fijne auto).
Het park is was nog niet helemaal klaar maar hebben er geen last van ondervonden.
In de buurt zijn diverse goede restaurants, zo hebben we o.a. heerlijk gegeten bij de Pier op aanraden van Toine.
Bedankt Toine, Hilde en Janneke voor de gastvrijheid en tot volgend jaar!

Groeten Fam. Baris

29 mrt 2017
Dank je wel Marijke voor de lovende woorden. Het doet goed te horen dat het jullie prima bevallen is. Graag tot volgend jaar.
Fia T
1 beoordeling
“Prachtige vakantievilla met zwembad”
Beoordeeld op 12 maart 2017 voor een verblijf in november 2016

In november 2016 2 weken genoten van een heerlijke vakantie in de prachtige villa van Hilde en Toine. Het huis is ruim, licht en kraakhelder. Het is ontzettend praktisch, smaakvol en heel compleet ingericht, zelfs de meest verwende vakantieganger ontbreekt het hier aan niets. Een prachtig aangelegde tuin met eigen zwembad maken het helemaal af..
Prachtige stranden als Mambo beach en Jan Thiel (met zéér gezellige happy hours) liggen op 15 minuten rijden.
Kortom hier is alles aanwezig voor een super relaxte en luxe zonvakantie!

Sharon S
“"Een echte aanrader””
Beoordeeld op 28 december 2016 voor een verblijf in september 2015

Wat hebben wij genoten van de villa! Erg leuk ook de persoonlijke berichtjes te krijgen en Janneke (beheerder) was helemaal top. Nog een hele mooie trip met de man van Janneke (de beheerder is de buurvrouw) gemaakt naar Klein Curaçao. Echt een aanrader, de gehele dag in de watten gelegd met de Mermaid.

Nog even over de villa, echt een luxe met privé zwembad, goede Wifi verbinding en iedere slaapkamer een eigen badkamer. Het ontbreekt aan echt niks en de inrichting is smaakvol. Ook bij calamiteiten en zaken die kapot zijn wordt er gelijk actie ondernomen. We hopen dat iedereen zo kan blijven genieten van deze villa in top staat!

Bedankt voor al je goede zorgen en we hebben het persoonlijke contact echt heel erg gewaardeerd, vooral zo doorgaan, beter kan wat ons betreft niet. Mochten we nog eens op Curaçao zijn terwijl jullie er ook zijn (zou zo maar eens kunnen), komen we graag nog eens persoonlijk kennis maken en je bedanken.

Voor nu zit het er voor ons op, maar we kijken terug op een hele mooie relaxte tijd waarbij we heerlijk hebben kunnen genieten.

ahondema
Zwolle, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Pure ontspanning”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016

De beoordelingen hieronder zeggen al genoeg, wat een heerlijke villa!
Wij houden tijdens onze vakantie van de nodige rust, privacy en toch ook wel luxe en dat is allemaal aanwezig. Uitgerust thuiskomen is een garantie! Tijdens het verblijf is de buurvouw Janneke onze contactpersoon, alle vragen kunnen gesteld worden en ze neemt altijd de tijd voor je. Erg prettig! Het is nu de tweede keer geweest dat wij deze villa hebben gehuurd en bij een volgend bezoek aan dit heerlijke eiland zal er ook wederom voor Villa Pura Vida gekozen worden.
Tevens is het persoonlijke en prettige contact voorafgaand, tijdens en na het verblijf met Toine en Hilde uniek! Ook al zijn zij niet in de buurt, via de mail proberen ze zover dat kan je zoveel mogelijk te ontzorgen.

Twijfel niet en gun jezelf een welverdiende verwenvakantie in deze heerlijke villa!
(En niet dat er veel tv gekeken wordt in dit klimaat, maar er is Netflix aanwezig! Even inloggen en je kunt zo je favoriete serie of film kijken als je daar zin in hebt!)

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De rust, privacy en staat van de villa
Minpunten: De muggen, maar zelfs daar zijn speciale vallen voor geplaatst.
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren