“Prachtige vakantievilla met zwembad”

Beoordeling van Pura Vida

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Fia T
1 beoordeling
“Prachtige vakantievilla met zwembad”
Beoordeeld op 12 maart 2017 voor een verblijf in november 2016

In november 2016 2 weken genoten van een heerlijke vakantie in de prachtige villa van Hilde en Toine. Het huis is ruim, licht en kraakhelder. Het is ontzettend praktisch, smaakvol en heel compleet ingericht, zelfs de meest verwende vakantieganger ontbreekt het hier aan niets. Een prachtig aangelegde tuin met eigen zwembad maken het helemaal af..
Prachtige stranden als Mambo beach en Jan Thiel (met zéér gezellige happy hours) liggen op 15 minuten rijden.
Kortom hier is alles aanwezig voor een super relaxte en luxe zonvakantie!

Sharon S
“"Een echte aanrader””
Beoordeeld op 28 december 2016 voor een verblijf in september 2015

Wat hebben wij genoten van de villa! Erg leuk ook de persoonlijke berichtjes te krijgen en Janneke (beheerder) was helemaal top. Nog een hele mooie trip met de man van Janneke (de beheerder is de buurvrouw) gemaakt naar Klein Curaçao. Echt een aanrader, de gehele dag in de watten gelegd met de Mermaid.

Nog even over de villa, echt een luxe met privé zwembad, goede Wifi verbinding en iedere slaapkamer een eigen badkamer. Het ontbreekt aan echt niks en de inrichting is smaakvol. Ook bij calamiteiten en zaken die kapot zijn wordt er gelijk actie ondernomen. We hopen dat iedereen zo kan blijven genieten van deze villa in top staat!

Bedankt voor al je goede zorgen en we hebben het persoonlijke contact echt heel erg gewaardeerd, vooral zo doorgaan, beter kan wat ons betreft niet. Mochten we nog eens op Curaçao zijn terwijl jullie er ook zijn (zou zo maar eens kunnen), komen we graag nog eens persoonlijk kennis maken en je bedanken.

Voor nu zit het er voor ons op, maar we kijken terug op een hele mooie relaxte tijd waarbij we heerlijk hebben kunnen genieten.

ahondema
Zwolle, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Pure ontspanning”
Beoordeeld op 7 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016

De beoordelingen hieronder zeggen al genoeg, wat een heerlijke villa!
Wij houden tijdens onze vakantie van de nodige rust, privacy en toch ook wel luxe en dat is allemaal aanwezig. Uitgerust thuiskomen is een garantie! Tijdens het verblijf is de buurvouw Janneke onze contactpersoon, alle vragen kunnen gesteld worden en ze neemt altijd de tijd voor je. Erg prettig! Het is nu de tweede keer geweest dat wij deze villa hebben gehuurd en bij een volgend bezoek aan dit heerlijke eiland zal er ook wederom voor Villa Pura Vida gekozen worden.
Tevens is het persoonlijke en prettige contact voorafgaand, tijdens en na het verblijf met Toine en Hilde uniek! Ook al zijn zij niet in de buurt, via de mail proberen ze zover dat kan je zoveel mogelijk te ontzorgen.

Twijfel niet en gun jezelf een welverdiende verwenvakantie in deze heerlijke villa!
(En niet dat er veel tv gekeken wordt in dit klimaat, maar er is Netflix aanwezig! Even inloggen en je kunt zo je favoriete serie of film kijken als je daar zin in hebt!)

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De rust, privacy en staat van de villa
Minpunten: De muggen, maar zelfs daar zijn speciale vallen voor geplaatst.
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
JasperWou ...
Zwolle, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Uitstekende vakantievilla”
Beoordeeld op 4 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Voor de tweede keer hebben wij deze villa geboekt (18/10/16 - 1/11/16) en wederom is het uitstekend bevallen. Zie de recensies hieronder; ik sluit me hier volledig bij aan. Alles perfect! Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de koelkastdeur piept/ kraakt als je deze opent... Mochten wij ooit nog een keer naar dit eiland gaan dan twijfel ik geen moment bij de keuze van ons verblijf; Villa Pura Vida it is.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Het bier/ wijn wat koud stond
Minpunten: helemaal niets
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Antwoord van management
6 nov 2016
Hoi Jasper,

Bedankt voor de reactie. Wij gaan zelf volgende week naar de woning en ik zal de koelkast deur onmiddellijk smeren, zodat die niet meer piept.
EllenSKr
Niveau 4 bijdrager
30 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Villapark Flamboyan ”
Beoordeeld op 26 oktober 2016 voor een verblijf in november 2015

Wij hebben van 5 t/m 19 oktober 2015 in deze mooie villa verbleven met 4 personen.
De villa is van alle gemakken voorzien, een uitgebreide keuken, wasmachine, ruime koelkast/diepvries, handdoeken, airco op de slaapkamers, ligbedjes bij het mooie zwembad, een heerlijke hangmat, loungeset, bbq, wifi, teveel om op te noemen eigenlijk allemaal.
Bij aankomst was de koelkast gevuld met bier, wijn en water. Heerlijk koud. Wat lief.
De mailtjes van Toine en Hilde om na te vragen of alles naar wens is zijn ook leuk om te ontvangen. Natuurlijk mogen we buurvrouw Janneke niet vergeten, bij haar kun je altijd terecht voor vragen etc.
We hadden ook een auto bij de villa gehuurd, dit was ideaal. De auto stond mooi klaar op de inrit bij aankomst bij de villa.
Voor mijn man en mij was het de 3e keer op Curaçao, we zijn verliefd op dit eiland.
Mijn ouders zijn ook al aardig op weg na hun 1e keer Curaçao.
Ons 2e verblijf in deze villa is momenteel alweer geboekt!

Groetjes,
Ellen van Kronenburg

Dieter V
“heerlijke vakantie”
Beoordeeld op 25 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

verblijf van 3 oktober tem 17 oktober
heerlijke vakantie in de villa van toine en hilde.
Bij aankomst stonden de pintjes al koud(bedankt Janneke en Toine), we zijn meteen het zwembad ingedoken en het genieten kon beginnen.
De villa is centraal gelegen en dichtbij janthiel en Willemstad. Beide zo'n 15min in de dag.
De villa zelf was top en was voorzien van alles (vaatwasser, grote koelkast en diepvriezer, airco"s, vens, ligbedden, hangmat) kortom alles wat je nodig hebt om lekker niets te doen en toch ruim voor 4 personen.
Janneke de beheerster staat je altijd bij als je vragen hebt, ze heeft ons altijd heel goed en snel verder geholpen waarvoor dank !
De auto die we konden huren, Suzuki gran vitara, was ook perfect om met 4 op stap te gaan, veel ruimte en rijdt lekker.
Zeker een aanrader om te verblijven met het gezin of met een groep vrienden.

Wij komen zeker nog terug !

Greets Dieter, Yenthe, Pieter en Steyn

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Swimming pool en porch
Minpunten: nothing
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 25-34
Vakantie met vrienden
Nanda G
1 beoordeling
“Klantgericht, comfortabel, schoon en uitstekend beheer: componenten voor een zorgeloze vakantie!”
Beoordeeld op 2 oktober 2016 voor een verblijf in juni 2016

Voor de tweede keer hebben wij onze vakantie doorgebracht in de vakantievilla van de eigenaren Toine en Hilde. De vorige keer was zo goed bevallen, dat een tweede verblijf voor herhaling vatbaar was. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad. De aankomst voelde als thuiskomen: we werden zeer hartelijk en gastvrij door de beheerster Janneke ontvangen en de koelkast was gevuld met bier, wijn en koud water. Ook had Janneke op ons verzoek wat boodschapjes voor ons gedaan. De vakantie kon beginnen!
Wat ons wederom opviel, was de hoge mate van hygiëne in de villa. Alles in het huis is echt superschoon en zeer goed onderhouden. De villa ziet er nog steeds als nieuw uit en niets was kapot. Goede schoonmaakservice en ruimschootse voorziening van schone handdoeken. Niets ontbreekt in de villa. Vaatwasser, wasautomaat, een goede oven tot zelfs een staafmixer, echt alles is aanwezig en van goede kwaliteit.De villa is heel ruim opgezet met drie grote slaapkamers (met airco en klamboe) en luxe badkamers en is gezellig ingericht. Buiten een heerlijke porche op de wind met een prachtige eettafel, geschikt voor een groot gezelschap, en een heerlijke loungeset. Zelfs een hangmat en ligbedden bij het zwembad ontbreken niet. De tuin stond prachtig in bloei en bood veel privacy. Dit alles maakte ons verblijf heel comfortabel en aangenaam. Wij zochten rust en hebben deze gevonden.
Ook heel prettig was dat we bij de beheerster Janneke een auto konden huren. Bij aankomst stond de Kia Sportage schoongewassen en volgetankt klaar. Ook biedt Janneke een haal- en brengservice naar Hato.
Toine, Hilde en Janneke, bedankt voor jullie inzet en goede verzorging, waardoor wij een heerlijke en ontspannen vakantie achter de rug hebben!

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Klantgerichtheid, beheer, hygiëne en comfort
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren