“Gezellige sfeer”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Rian Appartementen

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Sightsee5 ...
“Gezellige sfeer”
Beoordeeld op 5 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Goede locatie: Westpunt - Willemstad. In de buurt supermarkten. Gastvrouw (RIAN) is geweldig! De appartementen zijn verzorgd en liggen goed op de wind!

Datum van verblijf: april 2019
AnneliesR ...
“Heerlijk”
Beoordeeld op 26 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Wij komen al jaren bij Rian, het is daar heerlijk, gezellig, ontspannen,gastvrij enz. We komen er niet voor niets elke keer weer terug.
We hebben daar, in al die jaren, ook al veel andere gasten ontmoet en met de meesten hebben wij buiten de vakanties ook contact. Dat zegt volgens ons genoeg over de sfeer op dit vakantie adres .

Datum van verblijf: maart 2019
mamo2006
Leeuwarden, Nederland
2 beoordelingen
“Thuiskomen ver van huis!”
Beoordeeld op 27 januari 2019 voor een verblijf in december 2018

Wij verbleven van half december 2018 tot half januari 2019 bij Rian en het had voor ons nog veel langer mogen duren!
Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad en wat hebben we ons vermaakt. Alles is aanwezig om een heerlijke vakantie te hebben, het ontbrak ons aan niets. Mooie schone appartementen, geweldige gastvouw, ruime tropisch tuin, heerlijk groot zwembad met daar omheen fijne ligbedden en 4 hele lieve honden.
De mooiste stranden van Curacao op 15 tot 20 minuten rijden (Kokomo zelfs maar 5 minuten!!!) en binnen 15 minuten ben je ook in het bruisende centrum van Willemstad.
Mochten wij weer naar Curacao komen dan zonder ook maar enige twijfel gaan we terug naar dit heerlijke plekje!
Curacao is natuurlijk heerlijk, maar Rian was onze kers op de taart (of zal ik zeggen; de aardbei op de tres lèche...)
Lieve Rian bedankt voor alles en tot ziens!

Datum van verblijf: december 2018
Je leeftijdgroep 35-49
Carola B
1 beoordeling
“Wat een heerlijke plek!”
Beoordeeld op 4 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018

We waren op Curacao om te werken en hoe heerlijk is het dan om na een werkdag in het zwembad te duiken en te relaxen in die heerlijke tuin, waar de dieren ook gezellig rond scharrelen.
En als kers op de taart, Rian heeft een Kangen waterapparaat, voor het eerst kon ik op reis ook Kangen water drinken, zodat mijn energie op pijl bleef.
Rian, bedankt voor de gastvrijheid, wat mooi dat je je prachtige plek met ons wilde delen. Carola en Ellen

Datum van verblijf: oktober 2018
Rose Mari ...
“Super plek!”
Beoordeeld op 13 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Heel relaxed en heerlijke tuin. Het zwembad van 15 mt is luxe. Centrale ligging. Het appartement Sunshine is ruim. Rian is ontzettend gastvrij.
De dierenbrigade maakte dat het ook iedere dag een feestje was!

Datum van verblijf: juli 2018
Je leeftijdgroep 35-49
14 aug 2018
Dank je. Jullie hebben ook voor ons en de dierenbrigade elke dag een feestje gemaakt.
AMolenkam ...
“Top vakantie!”
Beoordeeld op 7 februari 2017 voor een verblijf in januari 2017

We zijn net een aantal dagen thuis na een super vakantie op Curacao. We verbleven bij de appartementen van Rian. We hadden de caribbean breeze geboekt. Een simpele twee persoons kamer. De kamer zag er erg netjes en schoon uit. Rian en Gio zijn erg gastvrij en voor vragen kun je altijd bij hen terecht. Ons advies: niet twijfelen, maar boeken!

Datum van verblijf: januari 2017
9 feb 2017
Hi Anieke,
Het was leuk jullie als gast te hebben.
Wellicht tot een volgende keer!
Marcd3124
Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
“Heerlijk appartement met eigen terras, op een diervriendelijke locatie en groot zwembad”
Beoordeeld op 15 december 2016 voor een verblijf in november 2016

Het appartement is schitterend met eigen keuken/badkamer/terras en op het perceel een groot zwembad wat 24u p/d te gebruiken is zolang je maar rekening houd met de overige gasten. 's morgenvroeg bij zonsopkomst even fris wakker worden is geen probleem. Doordat deze plek niet te grootschalig (appartement gebouw + woonhuis eigenaar) maakt het gelijk een stuk gezelliger en de eigenaren Rian en Gio zijn gezellige en prima gastvrouw/heer. Ook in de ruime tuin rond het perceel valt genoeg leven te ontdekken schildpadden, leguanen, kolibrie en niet te vergeten de trouwe en vriendelijke honden en katten. Met alles een prima locatie om te genieten en te relaxen. Rian en Gio tot de volgende !

Datum van verblijf: november 2016
16 dec 2016
De hondjes hebben echt naar je gezocht de eerste dagen :-)
Tot de volgende keer!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren