“Lekker”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
31 mei 2018 beoordeeld

Het eten was hier naar onze mening vorig jaar 2017 veel beter.
Was wel lekker maar gemiddeld en de portie was niet al te groot.
Personeel en zeker Egbert oftewel Bert waren heel erg vriendelijk.

ChogogoResort, Guest Relations Manager van Chogogo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2018

Beste Marianne4803,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over het Chogogo restaurant.
We proberen met onze menukaart en onze dagelijks wisselende specials een mooi aanbod aan onze gasten aan te bieden.

We zullen de complimenten doorgeven aan het personeel.

Heel graag tot een volgende keer!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf hebben wij hier twee keer gegeten en ook twee keer ontbijt gehad. Het eten is goed ook het ontbijt, regelmatig is er 's-avonds (rustige) live muziek. Prima om hier te eten als je 's-avonds geen zin meer hebt om weg te gaan. Kaart is wel wat beperkt v.w.b. de hoofdgerechten, maar dit is bijna in alle restaurants in de omgeving.

ChogogoResort, Guest Relations Manager van Chogogo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Beste Walter S,

Bedankt voor uw beoordeling over het Chogogo restaurant.
Goed om te lezen dat u heeft genoten van het ontbijt en diner, als ook van de live muziek.

Heel graag tot een volgende keer!

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt bij het zwembad van het resort en wordt overdekt door doeken tegen de zon en geeft uitzicht op zee. De bediening is aardig maar is niet helemaal bekend met de kaart of de specialiteit van de dag. Wij kiezen voor de dagschotel pasta ( tagliatelle) met zeevruchten en de tournedos ( 200 gr. ) met courgette en frites. De tournedos wordt gebakken op de green egg en is prima, de frites vallen ietwat tegen qua smaak en hoeveelheid ( 6 stuks) de pasta is niet helemaal op smaak ( geen zout?) . De prijzen zijn voordelig ( kijkend naar de verschillende restaurants aan de baai) wij rekenen met wijn en water 38 euro af. Zeker niet duur voor het gebodene.

3 april 2018 beoordeeld

Een prachtig resort. Zeker aan te bevelen. Schitterende vergezichten. Mooi zwembad, behulpzaam personeel. Veel eettentjes in de buurt. Leuk strand

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als vorig jaar hebben wij meerdere avondjes doorgebracht in het restaurant van chogogo ( verbleven op chogogo ).
De kaart is niet mega uitgebreid maar zeker voor ieder wat wils. Zo zijn er iedere dag ook specials. Wat vaak pasta, vis en vlees betreft. Op dinsdag en vrijdag is er altijd the big green egg en kok Ivo is een ware meester op de grill. Het eten is heerlijk! We hebben hier van een hamburger kunnen genieten een skirt steak, heerlijke dradu en red snapper. Iedere dag bieden de specials je dan ook genoeg keuze als je even niet van de kaart wilt bestellen. Voor de kleintjes is er ook genoeg keuze. Patat met verschillende snacks, pannenkoeken, spaghetti, noem maar op! De bediening is erg vriendelijk en gek op kinderen, net als Ivo ( de kok ) die als we komen eten altijd even gezellig een praatje maakt met onze dochter van vijf. Zeker de moeite waard om hier te eten. Een dikke pluim voor het lieve personeel

Ook is er op dinsdag en donderdag ( als ik het goed heb ) altijd live muziek. En op vrijdag van 4-5 happy hour

Reizigers die Chogogo Restaurant bekeken, bekeken ook

In Chogogo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!