TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 2 van 394 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Jaren geleden hier ook al eens geweest. Qua gerechten niet met de tijd meegegaan, met de prijzen wel. We hebben in deze zeer klassieke gelegenheid smakelijk gegeten, maar deze zaak verdient het niet om als nr. 2 op de lijst te staan. De gastheer was reuze aardig, dit buiten discussie. We aten de carpaccio van tonijn die echt veel te koud opgediend werd en de vis Florida grouper ( een baarsachtige) deze was goed maar vonden wij duur voor hetgeen we kregen.

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

De vorige vakantie hier gegeten en we wilde zeker nog terug! Je wordt hier echt goed en persoonlijk bediend. Goede wijnen, zeker als je vraagt welke wijn er bij je gerecht past.
Jammer van het stokbroodje vooraf, is voor ons niet nodig en hebben wij ook laten staan. We kregen een amuze met zalm en deze smaakte voortreffelijk! Voorgerecht had ik de coquilles en hier zat een sausje overheen. Vaak vind ik een saus van het product afleiden, dat was in dit geval zeker niet. De smaak van de saus overheerste gelukkig niet. Hoofdgerecht had ik een tenderloin, echt heerlijk. En nagerecht een cheesecake met caramel, smaak was perfect! De besjes zijn lekker zurig en lekker in combinatie met het zoete van de cheesecake en caramel.
Erg klassiek en sfeervol interieur.

9 augustus 2019 beoordeeld

Een week geleden bij dit restaurant gegeten, vanwege de goede recensies. Het eten was heerlijk, hoewel aan de prijzige kant, zeker voor een glas wijn en koffie.
Wat we echt slecht vonden: we hadden een fles wijn besteld uit 2012 (fl 207,-) Ze presenteerde een fles van 2014. Toen we naar die van 2012 vroegen, bleek deze er niet meer te zijn. We vroegen naar de prijs van deze wijn en die bleef hetzelfde.
Het klopt niet dat ze zonder iets te zeggen een jongere wijn presenteren en dat de prijs hetzelfde bleef. We hebben hier niet moeilijk over gedaan, maar hier komen we nooit meer.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer gegeten bij the wine cellar. En ook nu was het weer top!! Gastvrij, leuke setting en heerlijk eten !!!

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top beleving met uitstekende bediening en een eigenaar die een goede gastheer is, evenals de bediening. Uitstekende kaart met overheerlijke gerechten, zowel voor-, hoofd-, als nagerecht. Dit alles in een gezellig ingericht restaurant maakt de avond compleet. Meerdere restaurants bezocht, echter dit restaurant steekt er met kop en schouders bovenuit. Wanneer wij weer in Curacao komen, zullen wij zeker The Wine Cellar weer meerdere malen gaan bezoeken

Reizigers die The Wine Cellar bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In The Wine Cellar geweest? Deel je ervaringen!