“Heerlijk ervaring”

Geclassificeerd als nr. 1 van 341 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was geweldig!! Obers waren attent. Sfeer was heerlijk! Lekker knus en chique. Wijn arrangement die past bij het eten. Gewoon een heerlijk ervaring. En een sexy chef!!!

Datum van bezoek: september 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

Goede kwaliteit, leuke sfeer en bediening. Aandacht voor het eten en de opdiening. Centraal gelegen aan de toegangsweg naar de binnenstad.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld

Een sfeervol restaurant met echt tafel linnen, de bediening is zeer vriendelijk en vlot.
Huiswijn per glas, zeer goed, eenvoudig tap water geen probleem.
De gerechten, in bijzonder de hoofdgerechten t.w. zalm en een tournedos waren uitstekend. Deserts zeer goed, de koffie idem, had wat aangekleder gekund..
Werden bij vertrek naar onze auto begeleid, hier kom je terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met super vriendelijke bediening. Echt een feest om hier te eten. Van buiten zou je er zo voorbij rijden en van binnen is het heel netjes en doet een beetje koloniaal aan. Wij hebben allebei de tonijn carpaccio vooraf genomen, daarna vis en ribeye en als toetje cheesecake en tiramisu. Als wijn de rode Vila antonori. Echt super lekker allemaal. We hebben echt genoten en komen zeker terug als we weer in Curaçao zijn.

Datum van bezoek: juli 2018
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De entourage van dit restaurantje is apart. Veel soorten schilderijen hangen er. Klassieke muziek. Netjes gedekte tafels.
Wel een gezellig plekje en lekker rustig.
Het afbakstokbrood hadden ze wel mogen houden. De hoofdgerechten waren verrassend lekker! Hier zouden wij echt weer een volgende keer komen.
Echt kwaliteit.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die The Wine Cellar bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In The Wine Cellar geweest? Deel je ervaringen!