“Goed restaurant als het niet druk is”
Beoordeling van Plein Cafe Wilhelmina

Plein Cafe Wilhelmina
Geclassificeerd als nr. 39 van 289 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf hebben we hier twee keer gegeten. De eerste keer zat het terras niet vol en dit heeft invloed gehad op de kwaliteit. De eerste keer hadden we de ossenhaas puntjes en se pasta met gamba's. De ossenhaas was heerlijk, mals en goed gemarineerd. De pasta was ook lekker en de bediening was prima. Toen we voor een tweede keer terug gingen zat het terras helemaal vol en de kwaliteit ging hierdoor achteruit. De bediening loopt hard maar lijkt zonder structuur te werken. Herhaaldelijk dingen moeten vragen voordat deze ook gebracht werden. De carpaccio en zalm salade waren goed maar de hoofdgerechten iets minder (vooral minder mals). De varkenshaas was te gaar maar verder wel prima. We hebben met twee personen de laatste x voor 70 euro gegeten (voor en hoofd) en gedronken. Tip: ga hier eten als het niet te druk is.

Schrijf een beoordeling

Een TripAdvisor-lid
Willemstad, Curaçao
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Ceaser salade gegeten, met een lekkere Pinot Grigio erbij. De Johan-Friso was ook erg lekker! Tosti met ei was lekker groot. Leuk en attent personeel! Gezellige drukte! Een prima avond zo!

11 augustus 2017 beoordeeld

op een leuke plek lekker eten, altijd vol met mensen daar. Leuke bediening en goed eten en zeker niet duur!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier de afgelopen jaren geregeld en de kwaliteit blijft heel constant. Lekker eten voor een leuke prijs. Gezellig is het hier eigenlijk altijd. Er zijn hier altijd vaste klanten die hier al jaren komen en sommige zelfs dagelijks om te eten. Het dagmenu is een favoriet voor velen. Wisselt iedere dag en voor als je een kleine beurs hebt dan is dat zeker een aanrader. Mijn favoriet is de Beatrix. De salades zijn ook erg lekker. Of de nieuwe parasols nu een verbetering zijn dat weet ik nog niet echt. Doet wat onpersoonlijk aan, maar tijd zal het leren. Hoorde dat er nog wat aanpassingen gedaan zouden worden. Die karakteristieke groene heineken parasols zijn er in iedergeval niet meer.

27 juli 2017 beoordeeld

Beter dan de buren, ook geen hoogstandjes maar gewoon makkelijk en lekker eten. Personeel erg bereid om plek te maken

Reizigers die Plein Cafe Wilhelmina bekeken, bekeken ook

In Plein Cafe Wilhelmina geweest? Deel je ervaringen!