“Sfeervol restaurant. ”

Keukens: Argentijns, Barbecue, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag kom je niet binnen zonder te reserveren of je moet zeer geduldig zijn. Het restaurant is zeer populair en ziet er zeer gezellig uit. De live muziek geeft een extra tintje aan de avond. De menukaart geeft voldoende keuze en smaakt goed. Is het eten onderscheidend?... dat niet, maar het oog wil ook wat en het geheel bij elkaar maakt het bijzonder.

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lang op lauw eten moeten wachten. Niet de gehele bestelling gekregen, bediening zou dit zo komen brengen, helaas niet gebeurd. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Te weinig personeel denk ik.

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Anderhalf uur wachten op lauw eten. Geen ijsklontjes. Geen yucca. Zo jammer, ik denk iets meer personeel

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant met waanzinnig lekker eten! Voor ons was het helemaal af dankzij de vriendelijke leuke ober Ludwig Janssen!! Dankjewel Ludwig dat je er was echt een topper ben je

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier afgelopen zaterdag gaan eten. We konden bij ons resort een busje reserveren die ons kwam ophalen. Perfect op tijd. Daarna naar het restaurant wat een prachtige ligging heeft. Wij zaten buiten en werden om ons heen heel mooi verlicht door allemaal versiering. Het gaf ons echt een Curacao gevoel! De bediening was top en we hebben ook nog heerlijk gegeten (sparibs en ossenhaas). Wanneer we klaar waren werden we gratis weer terug gebracht naar ons resort. Dat noem ik nog eens service! Ik raad het zeker aan, al helemaal wanneer ze die avond muziek gaan spelen. Dan bevind je je toch echt even in Curacao!

Reizigers die Landhuis Brakkeput Mei Mei bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Landhuis Brakkeput Mei Mei geweest? Deel je ervaringen!