“Lekkere lunch”

Geclassificeerd als nr. 70 van 392 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht bij iguana cafe aan de handelskade. Je kunt daar lekker buiten zitten met uitzicht op de sint annabaai en de pontjesbrug. De warme salade met calamari is echt een aanrader! Lekker met een koud drankje erbij. Personeel is vriendelijk, spreekt nederlands en er wordt snel geserveerd.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afrader om te eten. De cocktails waren heerlijk, maar de bediening vergat ons meerdere keren en het eten was echt heel slecht.

9 september 2019 beoordeeld

Bij het Iguana Cafe kun je heerlijk eten (ook een broodje kroket of frikandel!) en bootjes kijken terwijl een koel briesje er voor zorgt dat je niet weg zweet.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lange terras was vrijwel leeg toen we er kwamen zitten. Vanaf het terras heb je een mooi uitzicht over het water en de pontjesbrug.
Meerdere obers snelden naar ons toe en waren zo vriendelijk 2 kinderstoelen van binnen te halen. We gingen voor de kindermenus, een Griekse salade en de Churrasco. Het eten was er snel, maar alles was goed verzorgd. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed.

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig na het shoppen ebben en drankje doen aan t water zien hoe de boel voorbij gaan als devpindjesbrug open gaat voor het Nederlandse leger wat vol gas met hun giga zodiac vol gas voor bij scheurt leuk.

Reizigers die Iguana Cafe bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Iguana Cafe geweest? Deel je ervaringen!