“Een beleving”

Keukens: Caraïben, Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

We waren hier ooit eerder geweest op een avond en wilden ook graag overdag van het uitzicht genieten. We werden allervriendelijkst geholpen en het eten was heerlijk.Vooraf een broccoliesoepje met gember en als hoofdgerecht een tenderloin biefstuk met roquefort saus. Als het lukt komen we zelfs deze vakantie nog een keer terug.

Datum van bezoek: september 2019
Fort-Nassau-Cur, Guest Relations Manager van Fort Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

'Masha dank', hartelijk dank voor uw mooie review! fijn te lezen dat u zo genoten heeft! Uiteraard bent u van harte welkom om ons weer te bezoeken! Fijne vakantie gewenst!

13 september 2019 beoordeeld

Ter viering van mijn verjaardag hier gegeten. Geweldig restaurant, mooie (niet te uitgebreide kaart),super producten en een geweldige bediening en super locatie ( met uitzicht over de Juliana brug en Willemstad, locatie is een voormalig fort).
Als je in Willemstad bent, of Curacao, mag/moet je dit niet missen.

Datum van bezoek: september 2019
Fort-Nassau-Cur, Guest Relations Manager van Fort Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

WOW, wat een mooie review, heel hartelijk dank! Ik zal uw complimenten aan ons team overbrengen, 'masha danki'.

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant met heerlijke gerechten
Zeker de moeite waard om daar te gaan dineren.
Het uitzicht is spectaculaire s’avonds met uitzicht rondom over het eiland .
Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten worden prachtig opgediend

Datum van bezoek: augustus 2019
Fort-Nassau-Cur, Guest Relations Manager van Fort Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u een mooie dinner ervaring heeft gehad en genoten heeft! Heel graag gedaan. Uw complimentjes zal ik aan ons team doorgeven. "Masha danki".

7 augustus 2019 beoordeeld

Heel mooi heerlijk eten als je hier bent moet je gewoon een keer daar eten uitzicht geweldig eten ook .

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige omgeving met een mooi uitzicht over Willemstad! Eten was goed en bediening was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
Fort-Nassau-Cur, Guest Relations Manager van Fort Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Hartelijk dank Jordy voor het achterlaten van een review! Fijn dat u genoten heeft!

Reizigers die Fort Nassau bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Fort Nassau geweest? Deel je ervaringen!