“Wat een uitzicht”

Keukens: Caraïben, Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een romantische avond wil dan zit je hier heerlijk. Mooi uitzicht en net iets leuker eten als wat je ziet in Willemstad centrum.

Fort-Nassau-Cur, Guest Relations Manager van Fort Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

We zijn het helemaal met uw review eens! Lekker dineren en genieten van mooi uitzicht is een fijne combinatie! Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft een review achter te laten op Tripadvisor.

9 augustus 2018 beoordeeld

Ondanks dat we hier eerder waren toch terug voor een z.g. Thema diner. In 3 gangen een aantal verschillende gerechtjes, incluis een soep, met een variatie aan smaken, was zeer goed gedaan.
Bediening erg vriendelijk en vlot, koffie en expresso ook zeer goed.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht. Echt vriendelijke bediening.
Wat ik ook fijn vondt is dat je bedient wordt door lokale mensen en geen Spaans spekende.

4 augustus 2018 beoordeeld

Een historische plek in Willemstad. Het uitzicht is geweldige over de haven en de Wilhelminabrug. Het eten is 1e klas waarvoor je wel een prijs betaald.

17 juli 2018 beoordeeld

Een heerlijke avond was dit tijdens onze vakantie op Curacao. Niet een heel bekend restaurant en het zat ook niet helemaal vol, dat snappen wij niet. Zowel het adembenemende uitzicht als de kwaliteit van het eten zou ervoor moeten zorgen dat dit restaurant elke avond vol zit. De kaart is heerlijk, de prijs is vriendelijk en de service is fantastisch. Als je op Curacao bent zeker een keer (of meerdere) doen!

Reizigers die Fort Nassau bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In Fort Nassau geweest? Deel je ervaringen!