“Teleurstellend”

Geclassificeerd als nr. 79 van 332 Restaurants in Willemstad
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Sjalotte is gelegen in een prachtig aangelegde tropische tuin. Het restaurant is modern ingericht en biedt een uitstekende kaart voor culinaire liefhebbers, die willen genieten van een bijzondere avond uit.
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze doen hun best maar daar heb je ook alles mee gezegd. Geen vers fruit, geen gezelligheid of sfeer. Niet welkom.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 's middags gereserveerd (restaurant zit in Floris Suites Hotel), maar dat bleek niet echt nodig, want rond 20.15 toen wij kwamen was er nog geen enkele tafel bezet, uiteindelijk zouden nog 2 tafels volgen. Van vorige bezoeken herinnerden we ons een creatieve keuken met originele gerechten. Het lijkt of dat concept wat is losgelaten. Want spring Rolls en saté vooraf zou uit iedere willekeurige snackbar kunnen komen. Hoofdgerecht met Asian Chicken laat wat meer creativiteit zien en is ook erg smakelijk. Op de vraag of we espresso toe konden krijgen kwam volmondig ja, maar de kopjes zwarte vloeistof hadden niets met espresso te maken. Kort samengevat, prima eten, maar niet meer wat het geweest is.

16 januari 2017 beoordeeld

Er wordt aangegeven dat het een supergoed restaurant is, nou niets is minder waar. Het is goed wat je krijgt maar niet dat het, zoals wordt gezegd een toprestaurant is. Verre van dat.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed a la carte restaurant!
Kleinschalig maar zeer goed!
Reserveren is een must en als je ff moet wachten dan neem je een wijntje aan de bar van het Floris hotel!

Aanrader!

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In het verleden hier vaker geweest en daarom op kerstavond gereserveerd, echter verre van wat het geweest is.

Er zaten in totaal 3 koppels binnen, maar voor de bediening was het lastig om überhaupt de juiste bestelling op de schrijven (bij meerdere koppels) maar ook uitserveren aan de juiste tafel was moeilijk.

Het eten was simpel en de kaart had meer weg van een beachclub

Reizigers die Sjalotte bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Sjalotte geweest? Deel je ervaringen!