“Geweldige ervaring die smaakt naar meer!”

Nix Kitesurfing School Curacao
Geclassificeerd als nr. 46 van 82 Boottochten en watersporten in Willemstad
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Voor Kitesurfing Les en verhuur moet je zijn bij Nix Kite Curacao.
1 juni 2018 beoordeeld

Kitesurfen heb ik altijd al eens willen doen. Deze keer de knoop doorgehakt en Nick een whatsapp gestuurd om te vragen of hij mij 3 dagen kon helpen. Dit was geen probleem en vervolgens ben ik dus 3 dagen achter elkaar gaan trainen bij Nick.

Ik had nog nooit gekitesurft maar na de 3e dag kon ik al aardig heen en weer kiten. Dit allemaal door de top lessen die Nick heeft gegeven. Hij kijkt goed waar je al beter in bent en waar minder en past het les schema dan ook op die manier perfect bij aan. Heel relaxte sfeer ook. Ik mocht kiten met een spiksplinternieuwe kite die voor mijn neus voor het eerst uit de verpakking kwam, dat is nooit verkeerd ;).

Ook na de lessen mocht ik nog altijd vragen stellen door te bellen etc. Hierdoor heeft Nick mij ook geholpen met het uitzoeken van m'n eerste Kiteset. Volgende keer dat ik op Curacao ben ga ik sowieso weer extra lessen nemen bij Nix Kitesurfing School!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Nix voor ca. 1,5 uur gear gehuurd. Na de dag ervoor appcontact te hebben gehad leek het alsnog alsof er niet op ons gerekend was. Gear was over het algemeen oud/versleten. Spot is verder prima, vlak water en niet druk.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Professionele en individuele begeleiding. Door de enthousiaste manier van lesgeven pik je het snel op en zijn we met sprongen vooruit gegaan. Absolute must om op Curaçao bij NIX te komen kiten!

30 januari 2018 beoordeeld

Ik was op Kitesurf vakantie in Curacao. De St Joris Baai is een perfecte plek om goed te oefenen. Toen ik Nix zag kitesurfen maakte hij er super show van. Daar wou ik ook wat van leren, dus heb ik besloten om een Clinic te nemen. We hebben gewerkt aan mijn backrolls en kiteloops. Met zijn gedetailleerde tips heb ik de tricks kunnen perfectioneren en goed kunnen uitvoeren. In andere woorden "het was super sick"!
Echt een aanrader, helemaal top.

Bekijk meer beoordelingen
30 januari 2018 beoordeeld

Door de coaching van Nick heb ik meerdere Advanced tricks geleerd!
Mooie spot met ondiep water.
Of je de basics wil leren of wat meer Advanced tricks, hier zit je goed.

Reizigers die Nix Kitesurfing School Curacao bekeken, bekeken ook

In Nix Kitesurfing School Curacao geweest? Deel je ervaringen!