“Een aanrader voor een goede lunch”
Beoordeling van La Boheme Curaçao

La Boheme Curaçao
Geclassificeerd als nr. 2 van 327 Restaurants in Willemstad
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, goede setting en prettige bediening. Fijne prijzen. Kortom een leuk tentje waar je waar voor je geld krijgt

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heb ik genoten van een heerlijke lunch. De Whopper is een echte aanrader! Vriendelijke service in een gezellige setting. Zeker niet twijfel, het is een bezoekje waard!

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was uitstekend. Vriendelijk en niet opdringend. We krijgen goede info over de smoothies en over de lunch. Was verder een leuke plek en zelfs graties WiFi.Plek om nog weer eens terug te komen!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij is dit geen topper maar gewoon een prima plek om te ontbijten of lunchen. De smoothies zijn heerlijk maar in Punda bij de overdekte markt maken ze ook heerlijke en geen gezoete smoothies dus heel bijzonder is het niet. De tafels en de wc's mogen wat mij betreft wat meer schoongemaakt worden, dan ziet het er wat frisser uit.
Het is er wel druk en de prijzen zijn vriendelijk.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje in een steeg gezellige aankleding en vriendelijke bediening. Je kan hier ook ontbijten/lunch en avondeten krijgen.

Reizigers die La Boheme Curaçao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In La Boheme Curaçao geweest? Deel je ervaringen!