“Betaalbare ontbijt of lunchplek”
Beoordeling van La Boheme Curaçao

La Boheme Curaçao
Geclassificeerd als nr. 2 van 336 Restaurants in Willemstad
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij is dit geen topper maar gewoon een prima plek om te ontbijten of lunchen. De smoothies zijn heerlijk maar in Punda bij de overdekte markt maken ze ook heerlijke en geen gezoete smoothies dus heel bijzonder is het niet. De tafels en de wc's mogen wat mij betreft wat meer schoongemaakt worden, dan ziet het er wat frisser uit.
Het is er wel druk en de prijzen zijn vriendelijk.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje in een steeg gezellige aankleding en vriendelijke bediening. Je kan hier ook ontbijten/lunch en avondeten krijgen.

15 maart 2018 beoordeeld

Je kunt in dit restaurant heerlijk eten voor een klein prijsje. Zeker gezellig op de donderdagavond, waarneeer er live muziek in de straat is te horen. Daarnaast komt er een dansgroep langs die de gasten uitnodigt om samen met hen te dansen. Aanrader!

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht geen bijzondere gerechten of speciale ingrediënten. Ze hebben hier rijkelijk belegde broodjes (10 naf) of wraps (15 naf). Best een eerlijke prijs voor een lekker broodje met dito locatie. Wij vonden de smoothies daarentegen niet zo heel bijzonder.
Al met al prima lunch plek

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Las net een post dat La Bohème niet bijzonder is.....

We zijn hier 2 weken op vakantie en ontbijten iedere ochtend bij dit restaurantje... Dat, wat ons betreft, heel bijzonder is!

Geloof me! Alles is echt vers en huisgemaakt....maar....smaken verschillen. De gastvrijheid is uniek en als je iets anders wilt en het kan....dan maken ze het voor je.... Ja...het is echt geen gouverneur en geen BijBlauw waar we ook geweest zijn en nog vele andere....

Echt een dikke 9+ wat mij betreft!

Reizigers die La Boheme Curaçao bekeken, bekeken ook

In La Boheme Curaçao geweest? Deel je ervaringen!