“Super ontbijt/lunch”
Beoordeling van La Boheme Curaçao

La Boheme Curaçao
Geclassificeerd als nr. 2 van 300 Restaurants in Willemstad
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een knus gezellig tentje. Erg vriendelijk personeel. Geven je de tijd om lekker te kunnen zitten / na tafelen. Net geen €10,- p.p. kwijt.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker broodje gegeten voor de lunch. Maar vooral de smoothies zijn heerlijk! Al meerdere keren een overheerlijke smoothie gedronken!

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel maar goed en leuk een klein eet tentje en spot goedkoop zeker voor wat je krijgt echt 2 x wezen lunchen leuke eigenaar en ook het personeel is goed
Probeer vooral de lekkere smooties.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan een dagje Willemstad zijn we bij dit restaurantje terechtgekomen voor een lunch. Het restaurant ziet er vanaf de buitenkant gezellig, knus en karakteristiek uit. Wij bestelde hier een sandwich en een lokaal broodje genaamd een Arepa met gehakt. En natuurlijk een Awa di lamunchi, dat is een lokaal drankje met limoen, water, suiker en ijs. Heel zoet maar heerlijk verfrissend! Beide zijn zeker aanraders. De sandwich was ook lekker maar wij houden meer van lokale producten :)

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, de smothies zijn echt aan te raden. Verder leuke locatie, vriendelijke personeel én erg gezellig!!

Reizigers die La Boheme Curaçao bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao
Sint Willibrordus, Curaçao

In La Boheme Curaçao geweest? Deel je ervaringen!