Renaissance Hotels
  • Zwembad
Morena Resort(Willemstad)
  • Gratis parkeren
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
Avila Beach Hotel(Willemstad)
Hilton Curacao(Willemstad)
  • Zwembad
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
29 april 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben net een heerlijke week gehad bij ABC appartementen. Josephine en Sjors hebben ons super welkom laten voelen. Het appartementencomplex is heel centraal gelegen op eiland waardoor je zowel naar de minder toeristische plekjes richting Westpunt kunt maar ook makkelijk naar Jan Thiel. Verder was in het appartement alles aanwezig en is het complex heerlijk om na dag op pad terug te komen

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Sjors N, Manager van ABC appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Lieve Julia en Tjeerd! Super leuk om te horen dat jullie je zo thuis voelde bij ons. Dat is stiekem ook wel een beetje ons doel! Zou reuze gezellig zijn als jullie terug komen, meer dan welkom!

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige vakantie bij ABC appartementen. Echt 24/7 een geweldige service en onwijs aardige mensen. Wij verbleven met Pasen en kregen ‘s ochtends een onwijs leuk bezoek van Bep & Josefine met een mandje paaseitjes, dat soort extra’s blijven je bij en dat maakt je verblijf compleet! Wij zijn meer dan tevreden en raden ABC appartementen aan iedereen aan! Een relaxte sfeer en onwijs mooie, ruime en schone huisjes voor jong & oud! Je bent overal zo, de supermarkt ‘Centrum’ waar je alles kan kopen wat je nodig hebt, zit om te hoek. Het is aan te raden een auto te huren en dat kan ook bij abc. Alles wordt voor je geregeld en de auto reed echt als een zonnetje voor een prima prijs! Wij komen zeker terug, geweldig!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Sjors N, Manager van ABC appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Hoi Noelle, bedankt voor het schrijven van jouw leuke review. Heerlijk dat jullie zo hebben genoten op het prachtige eiland en gelukkig hebben wij daar een bijdrage aan kunnen leveren. Het was reuze gezellig en al helemaal de boottocht natuurlijk! :) We hebben jullie ervaren als hele open mensen waar de wereld aan de voeten ligt! (als jullie maar weer een voet zetten op ABC! ;)) Nogmaals bedankt!

1 april 2018 beoordeeld

dag Sjors en josefien(tje) We zijn weer veilig thuisgekomen en nog nagenieten van een fantastische vac in een gemoedelijk resort niet massaal en je voelt je er meteen thuis zeker door toedoen van de eigenaren Sjors en Josefien als er vragen zijn overal wordt je mee geholpen niets is teveel de bungalows zijn uitstekend,alles is aanwezig ,het is niet voor niets dat veel gasten al jaren terugkomen je zit erg centraal 8 km van willemstad de stranden, winkels ja het was echt top een aanrader die ook nog eens betaalbaar is ,dus wij zullen zeker terugkomen ,en natuurlijk hadden wij het ook getroffen met geweldige buren ,maar iedereen was erg aardig en dat draagt er toe bij voor het slagen van een heerlijke vacantie. Sjors en Josefien nogmaals onze hartelijke dank voor de goede zorgen en wij wensen jullie veel succes met het het voortzetten van jullie mooie resort en de nieuwe bungalows tot ziens

Verbleef: maart 2018
Sjors N, Manager van ABC appartementen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Hans en Riet,

Bedankt voor jullie leuke review. Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij ABC appartementen. Leuk ook dat jullie de buren voorzien van een lekker soepje tussen de middag, ze hebben genoten! We hopen dat jullie nog een keertje terug komen, want die Brabantse gezelligheid was zeer gezellig!

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van ons verblijf! Een heerlijk rustig appartementen complex, kleinschalig en van alle gemakken voorzien! We werden hartelijk ontvangen door de familie Nije die dit prachtige plekje beheren. De kolibrie's, suikerdiefjes en andere prachtige vogels vliegen hier af en aan! We komen hier zeker terug en zullen snel weer boeken want het loopt hier snel vol.

Verbleef: maart 2018

Ivan, fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij ABC appartementen. Leuk dat je zo aan het vogelspotten was! Daarnaast ook leuk om te horen dat je zo hebt genoten van het kleinschalige en rustige resort. We hopen je snel weer terug te zien, wie weet zijn de kolibri eitjes dan uitgekomen..

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie, top gastvrijheid en een heerlijk huisje. De locatie van het park is echt geweldig, prachtige baaitjes, stranden en leuke restaurants in de buurt. Het fijne aan deze plek op het eiland is dat je niet over drukke toeristische wegen hoeft te rijden om het eiland te verkennen. Alles is 10 minuten rijden, super! Daarnaast willen de beheerder je met alles helpen en zijn heel betrokken. Hartstikke bedankt voor de mooie vakantie!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Hoi Marloes, bedankt voor het schrijven van jouw review. We vonden het super leuk om jou en Kosse te mogen ontvangen en hebben dan ook genoten van jullie gezelligheid. Succes met de studie nog eventjes en hopelijk tot ziens!