“lekker gegeven”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening en het eten was ook heel lekker...
je hebt ook wel vrij veel keuze...
dit restaurantje is een bezoekje waard

Datum van bezoek: juli 2018

11 juli 2018 beoordeeld

Nog nooit babi pangang met friet op. Ik stond er wat vreemd bij te kijken, toch besteld en het was een super combinatie!

Datum van bezoek: september 2017
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super service! Keuken is open tot 9. We zaten buiten maar binnen zag er ook super gezellig uit. Niet te duur en lekker eten.

Datum van bezoek: juni 2018
27 mei 2018 beoordeeld

Het eten was zeer lekker en ook de zitplaatsen buiten waren gezellig ingericht.
Een aanrader voor als je buiten de drukte van de toeristen wilt eten. Let wel: voor je het weet, rijd je er al langs. Dus goed opletten na villapark Fontein!

Datum van bezoek: mei 2018
24 maart 2018 beoordeeld

Toen we er 3 jaar geleden wilden eten waren ze gesloten ivm vakantie van de eigenaars, nu dus in de herkansing.

Ze zijn alleen open voor diner, en hebben we een tafeltje gereserveerd. Niet dat dat nodig was voor de avond dat we er gegeten hebben, maar toch.

Op advies het ik de babi pangang genomen, en die was echt heel erg lekker.

Hou er wel rekening mee dat je er niet kunt pinnen.

Datum van bezoek: maart 2018

In E Lanternu geweest? Deel je ervaringen!