“leuke combinaties van eten”
Beoordeling van E Lanternu

E Lanternu
Geclassificeerd als nr. 94 van 423 Restaurants in Curaçao
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld

Nog nooit babi pangang met friet op. Ik stond er wat vreemd bij te kijken, toch besteld en het was een super combinatie!

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super service! Keuken is open tot 9. We zaten buiten maar binnen zag er ook super gezellig uit. Niet te duur en lekker eten.

27 mei 2018 beoordeeld

Het eten was zeer lekker en ook de zitplaatsen buiten waren gezellig ingericht.
Een aanrader voor als je buiten de drukte van de toeristen wilt eten. Let wel: voor je het weet, rijd je er al langs. Dus goed opletten na villapark Fontein!

24 maart 2018 beoordeeld

Toen we er 3 jaar geleden wilden eten waren ze gesloten ivm vakantie van de eigenaars, nu dus in de herkansing.

Ze zijn alleen open voor diner, en hebben we een tafeltje gereserveerd. Niet dat dat nodig was voor de avond dat we er gegeten hebben, maar toch.

Op advies het ik de babi pangang genomen, en die was echt heel erg lekker.

Hou er wel rekening mee dat je er niet kunt pinnen.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein, leuk restaurant langs een drukke weg gelegen. De buitentuin is voorzien van overdekte picknickbanken. De kaart is uitgebreid, hoewel niet alles van de kaart verkrijgbaar was. Vlotte en vriendelijke bediening en goed gevulde borden bij het voor- en hoofdrecht. De gerechten waren goed op smaak. Alles klopte bij onze verwachtingen van dit restaurant-bistro. Het voorbij razende verkeer is iets minder en ondanks de regenachtige avond konden we niet binnen plaats nemen ???
Kortom...... prima gegeten. Sjapo

In E Lanternu geweest? Deel je ervaringen!