“Leuk om even binnen te kijken”
Beoordeling van Saint Tropez Oceanclub

Saint Tropez Oceanclub
Geclassificeerd als nr. 65 van 426 Restaurants in Curaçao
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Tja, een beetje aparte sfeer door het grote ego gehalte van de meeste gasten, het is vooral zien en gezien worden. Kortom, het moet je ding zijn. Zeker de moeite waard even binnen te kijken. Locatie en setup is prachtig, dat wel. Prima voor een cocktailtje!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stom dronken jongens die schreeuwden en de bediening deed er niets aan. Bediening was ook nog eens waardeloos. Bestelde drankjes kwamen niet en pas nadat wij er nogmaals om vroegen. Wijn nooit bijgeschonken, terwijl wij een fles wijn hadden van circa € 60,00. Pas na anderhalf uur kregen we ons eten. En als slot, werden we beschuldigd door de bewaker dat we een slot van een buitendeur zouden hebben gestolen. De bewaker was zeer bedreigend en intimiderend en wel dusdanig dat onze dochter uit angst is gaan huilen in de auto. Ik heb uit vrees om aangevallen te worden door de bewaker, de autodeuren op slot gegooid en hard weggereden. Mijn dochter en vrouw waren werkelijk “in shock” door het gedrag van deze bewaker. Ik heb een klacht ingediend bij het management maar het enige dat we te horen kregen was dat ze de bewaker erop hadden aangesproken.

Als je in zo’n horeca onderneming gaat dineren, betaal je heel veel voor sfeer, bediening en gastvrijheid. Van geen van deze dienstverlening was sprake.

Dir restaurant is typerend voor populaire hype restaurants. Namelijk dat eten op zich prima is, maar bediening ronduit arrogant en waardeloos. In dit geval nog eens met een bewaker die schofferend en bedreigend te werk ging.

Kortom, heel veel geld uitgegeven voor een slechte bediening en een dreigende bewaker.

Avond was - met name door de bewaker - zwaar verpest en ondertussen wel veel geld uit gegeven.

Hier nooit naar toe gaan. Zelden zo’n slechte en waardeloze horeca onderneming meegemaakt.

Milo Kroone

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Saint Tropez is een hippe lounge tent met een luxe uitstraling. Je eet vlakbij de zee (bijna in zee). De bediening is erg goed en vriendelijk.

Op maandag is er een sushi kok, die de aller lekkerste sushi ever maakt! Echt een aanrader. De prijzen zijn een lachertje, één roll (10 flinke stukken sushi) tussen de 20 en 29 gulden. Cocktails voor 12 gulden.

Leuke tent, moet je zeker meepakken!

28 mei 2018 beoordeeld

En wat eten en drinken elke keer als ik wat bestelde pin ik gelijk
Maar op eens moest ik voor 2 biertje en een Cola 40,00 gulden afrekenen
Na navraag zijden ze dat ik nog een rekening open had staan dat was niet zo
Toen ik mijn politie kaart van Bonaire liet zien kreeg ik gelijk 18,00 gulden terug van ze,
Ik vindt dit een Slegte zaak dat elke toerist of lokalen van hun geld wordt afgeperst
Ik weet niet of de directie dit weet of ook in het complot zit
Maar vanaf deze week houden wij een oogje in het zijl

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk dagje bij Saint Tropez gelegen. Bediening was erg prettig door een vriendelijke dame. Super nette locatie. Prijs voor eten, drinken en ligbed was aan de hoge kant. Wel voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Saint Tropez Oceanclub bekeken, bekeken ook

In Saint Tropez Oceanclub geweest? Deel je ervaringen!