“Heerlijke maandag avond!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister voor de zoveelste keer sushi gegeten bij Saint Tropez! Een van de weinige plekken op Curacao die mijn Margarita kan maken zoals ik hem lekker vind! En dan nog met sushi erbij ook!

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag 30 juni hebben wij met 7 collega's wat gedronken. We kozen een plekje aan waar de lounch banken stonden tegen het water aan en lekker in de wind. Het is een erg hippen tent en erg netjes aangekleed. Je kan er heel de dag zitten en ze hebben een klein zwembad. Het is wel een plek om zien en gezien te worden Vooral in de avond. Het personeel werkt hard en is erg vriendelijk voor de deur kan je parkeren vooral als het nog wat vroeger is rond 2200 is het heel druk. Het zijn net wat duurdere prijzen maar niet absurd. We hebben een aantal snack plates genomen zijn erg lekker met kaasballen, bitterballen, inktvis ringen, spareribs en chicken wings. Erg leuk om een keer met vrienden te wat drinken en of eten of overdag gewoon te chillen en toch dicht bij punda te zijn.

30 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk ontbijtje, al wordt de omelet met spinazie, tomaat zonder brood / toast geserveerd. Jammer. Als je er om vraagt ben ik er zeker van dat je het krijgt. Verse Jus d'orange erbij en heerlijk genieten. Overigens bij de omelet met Bacon was wel gewoon brood/toast geserveerd.

De ambiance is iig goed of lekker over het blauwe water richting willemstad kijken of richting een prachtig zwembad, waar het erop lijkt dat je heerlijk kan zitten!!

Ik zou het zeker aanraden voor een lekker ontbijtje!

27 juni 2017 beoordeeld

Wij waren hier in 2015 ook voor een diner in au., nu in juni op een dinsdag avond, niet druk. De bediening was vlot en vriendelijk, de voor en hoof gerechten vielen ons wat tegen, echt middelmatig voor deze prijzen.. Hebben geen nagerecht genomen

26 juni 2017 beoordeeld

Goed restaurant, goede ontvangst, prima diner. Er hangt wel een fors prijskaartje aan.
Jammer dat er geen eigen parkeerplaats voor de restaurantgasten is. Er staat wel een security man bij de ingang die je auto wel in de gaten wilt houden als die niet te ver weg moet worden geparkeerd.

Reizigers die Saint Tropez Oceanclub bekeken, bekeken ook

In Saint Tropez Oceanclub geweest? Deel je ervaringen!