Google
43 beoordelingen
vanaf US$ 99,00
vanaf US$ 141,67
Beoordeeld op 17 augustus 2020

Mooiste strand van Curaçao met alles wat je nodig hebt.
Mooie palapa’s, prima bedjes, zelfs massage mogelijkheden met perfect uitzicht. Prima bar en eten.

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een van de mooiere stranden op Curacao met een groot nadeel: keiharde ligbedjes. Echt niet fijn. Wel heel mooie zee die lijkt op een zwembad. Bij de prijs van een bedje is een douchemuntje inbegrepen. Lunch is niet veel meer dan een snack, maar een broodje kroket is ook wel eens lekker. Hele fijne plek, maar die bedjes... nee.

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Op heel Curaçao kan je bijna overal even zwemmen. En als je langer zit betaal je voor een stoeltje. cas abao pakt dat anders aan. Op de toegangsweg naar het strand betaal je 10 gulden entree. De stoeltjes en parasolletjes kosten extra, en de verhuurder was we als de kippen bij. Kortom aardig commercieel ingestoken - en daarmee in contrast met de meeste andere stranden. Wat leuk is, is dat je een kano kan huren en door de kristalheldere baai kan varen. Heel veel vissen om te zien tijdens het snorkelen in deze ruime baai. De weg er naartoe staat omschreven als slecht maar dat valt mee, die is niet geasfalteerd en met kuilen maar
Ook met een kleine auto zoals wij hadden prima te doen.

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi strand met een prachtige zee. Genoeg schaduwplekjes te vinden. Het strand heeft alle voorzieningen die je nodig hebt, maar wij nemen meestal een goede gevuld koelbox mee. Wel zo handig. Vooral aan de linkerkant mooi om te snorkelen.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij vinden Cas Abao het mooiste en fijnste strand van Curaçao. Je kunt er heerlijk vertoeven op een gehuurd bedje, onder een palmboom of palapa. Je mag je eigen koelbox meenemen en je kunt er wat lekkers te eten of drinken kopen.

Datum van activiteit: juli 2020