“Super ligbedden”
Beoordeling van Koko's Beach

Koko's Beach
Geclassificeerd als nr. 24 van 408 Restaurants in Curaçao
31 mei 2018 beoordeeld

Bijna dagelijks even hier gaan liggen op de heerlijk dikke ligkussens van Koko's.
Ook heerlijk geluncht met veel verse producten,echt een aanrader.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste plek op het Jan Thiel strand. Kleinschalig, relaxte sfeer, leuke eigenaar, leuk personeel en heerlijk eten.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze strandtent heeft fijne bedjes om op te liggen. De snacks vonden wij matig en relatief duur. Personeel is wel erg vriendelijk! De strandtent heeft een mooie uitstraling!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koko’s is een ruim opgezet stukje aangelegd strand met zon en schaduwplekjes door middel van palmbomen en opgehangen leger netten. De bedden, waar je zoals bijna overal voor betaald, liggen erg lekker en staan wat meer uit elkaar dan op veel andere plekken zoals bijvoorbeeld Zanzibar, Cabana of Karakter. Kom wel een beetje op tijd want als het vol is dan heb je pech.

Het eettentje heeft voor een nette prijs heel erg lekker en vers eten.

Ook is er vriendelijk personeel die op het strand lopen en je kunnen voorzien van de nodige drankjes of hapjes. Je kunt hiervoor een rekening openen zodat je aan het einde van de dag maar 1 keer hoeft af te rekenen.

Het enige waarom ik geen 5 sterren geef is dat Koko’s zelf geen toilet faciliteiten heeft. Hiervoor kun je naar het direct naastgelegen duikcentrum waar mensen met natte pakken ook naar het toilet gaan en waar het dus wel eens een natte boel is. Ik vind dit geen ramp maar toch.

Verder kun je het beste een paar meter lopen en bij Zanzibar het water in omdat dat voor je voeten de meest prettige manier is. Koko’s heeft namelijk geen strand wat de zee in loopt maar meer een soort kade met aan de linkerzijde Tinto en Zanzibar waar je het water in kunt en aan de rechterzijde een stenen strandje waar je wel het water in kan maar dan zijn waterschoenen aan te raden.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie aan de Jan Thiel baai zijn we hier bijna dagelijks geweest voor een drankje, lunch of om van de zonnetralen te genieten. Het is de mooiste en relaxte locatie van de baai, met veel privacy, heerlijke bedjes en goede bediening. De gerechten op de kaart zijn prima en de drankjes zijn erg lekker.

We vonden het er heerlijk en het personeel was ook erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen!

Reizigers die Koko's Beach bekeken, bekeken ook

In Koko's Beach geweest? Deel je ervaringen!