“Top locatie en heerlijke lunch!”
Beoordeling van Hemingway Beach Bar

Hemingway Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 66 van 430 Restaurants in Curaçao
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Barscene, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is zeer mooi en er hangt een goede ambiance. Een mooi uitzicht op zee en veel vissen en reptielen te zien.

Erg leuk om een drankje te doen maar ook goed om te lunchen! Genoeg keuze in broodjes, wraps , burgers en ei gerechten. De porties zijn enorm en niet extreem duur. Al met al erg genoten van de lunch !

Datum van bezoek: september 2018

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten op een van onze laatste dagen en dit is zeker een aanrader. Ik had gereserveerd en een mooi plekje gevraagd, we zaten op een verhoging boven het water, prachtig. Onze serveerster (heette ze Sien? Een dame met een klein staartje in) was heel vriendelijk en behulpzaam en een topper voor dit restaurant. Eten was prima en de sfeer echt super. Nog even geluisterd naar de reggae band en toen tevreden naar huis.

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in het hotel verblijft wil je niet altijd op pad voor het eten. Op het strand is het lastig personeel vinden. Ze lopen geen rondjes. Je moet naar de bar om te bestellen. Cocktails hebben amper alcohol. Menu is standaard nederlandse kaart met tosti’s ed. Kwaliteit is aardig maar niet spectaculair. Is duidelijk een kaart voor nl toeristen. Ik had graag iets spannendere gerechten gehad. Veel vette happen. Locatie is echter super.
Wel jammer van al het plastic dat ze gebruiken. Bij jan thiel zijn ze wat dat betreft al verder.

Datum van bezoek: augustus 2018
8 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk ontbijt gehad met je voetjes in het zand , lekker gegeten met live muziek op zaterdags. genoten van de gezelligheid.

Datum van bezoek: augustus 2018
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima stek om rond zonsondergang een cocktail te drinken of hapje te eten. Lekker met je voeten in het zand, dan is het al snel goed.
In het weekend vaak live muziek.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Hemingway Beach Bar bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Hemingway Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!