“Leuke stek, lekker eten.”
Beoordeling van Hemingway Beach Bar

Hemingway Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 65 van 423 Restaurants in Curaçao
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima stek om rond zonsondergang een cocktail te drinken of hapje te eten. Lekker met je voeten in het zand, dan is het al snel goed.
In het weekend vaak live muziek.

20 juni 2018 beoordeeld

Ik had hier wel wat meer van verwacht.. Het is niet heel erg goedkoop dus dan verwacht je wel wat meer.
De bediening leek in eerste instantie heel alert maar dit was al snel het tegenovergestelde.
Mijn voorgerecht was een tomatensoep en mijn vriend had een carpaccio.
Ik kreeg eerst de soep opgediend. We bleven een beetje om ons heen kijken of de carpaccio nog volgde maar nee. Na 5 min liep de ober langs en vroeg ik ernaar. Zijn antwoord: ja ik dacht het ookal, ik ga het even vragen.
Hij kwam terug dat het er zo aan kwam. Waarop ik zei: Dan hoop ik dat mijn soep nog warm is.
Ober: Dat hoop ik ook. En liep weg.
Uhm....sorry?
10 minuten nadat mijn soep opgediend werd kwam pas de carpaccio.
Het hoofdgerecht was prima. Maar omdat de bediening zolang op zich liet wachten (het was niet druk) hebben we geen dessert genomen.

Erg jammer want ik had hoge verwachtingen.

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht na onze dolfin swim. Vriendelijk personeel. Chille plek om gezellig te lunchen. Lekker eten vooral de saté.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekkere salade gegeten met vrolijke dame in de bediening. Asian salad is wat mij betreft een aanrader!

31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk geluncht hier met een super lekkere awa di limoenchi erbij,een heel vriendelijke attente jonge dame heeft ons hier geholpen,Top.

Reizigers die Hemingway Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Hemingway Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!