“Prachtig restaurant, eten gemiddeld”
Beoordeling van Hemingway Beach Bar

Hemingway Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 66 van 430 Restaurants in Curaçao
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Barscene, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt op een mooie plek en ziet er goed uit. Qua eten was het niet heel bijzonder. Medium steak was net niet meer medium. De witte wijn net niet koud genoeg. Best prijzig. Toch een leuke plek om te zitten.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met mijn vriendin gegeten.
Je zit hier gezellig met je voeten in het zand.
Vooraf hadden we een mandje brood besteld en dit werd geserveerd op een plank, niet dat dit erg is maar het komt wel gek over, maar goed dat ter zijde.
Als hoofd gerecht had ik de Keshi Yena, dit is een lokaal stoofpotgerecht met kippendij, pruimen en kaas geserveerd met rijst.
Ik had er wel wat van verwacht maar helaas viel dit zwaar tegen, je betaald veel voor weinig inhoud, behalve de dikke rubberen plak kaas die er op lag. De smaak van de kip was op zich prima, ook al zou het wel smaakvoller zijn geweest al kon je nog wat structuren van de pruimen terughalen uit het gerecht. Voor deze prijs had er best wat meer inhoud mogen zijn en iets van groenten of sla on the side. En ja ik weet dat je de inkoop 3 keer over de kop moet gooien maar dit was wel 6 keer over de kop gegooid.
Voor de gemiddelde Nederlander kan je hier al met al prima eten, maar voor een fijnproever zit je hier totaal niet op je plek.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch is zeer goed. En krijgt waar voor je geld. Grote porties en kwaliteit prima! Prijs is vergelijkbaar met de rest van het eiland! Erg vriendelijke bediening. En de locatie met de tafeltjes op het strand is erg gezellig.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Curacao is redelijk aan de prijs, kun je wel stellen. Een bijzondere uitzondering is Hemingway. Prachtige locatie aan het water, tip top vriendelijke bediening en precies op de kaart wat je als lunch gerechten wilt zien. Goede burgers, broodjes, salade. Lekkere rosé. En dat alles voor echt schappelijke prijzen. Wij zijn er dagen achtereen gaan lunchen, was gewoon te goed op iets anders te gaan proberen.

27 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk ontbijten op het strand, in het weekend s’avonds lekker eten met live muziek. We hebben genoten.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Hemingway Beach Bar bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Hemingway Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!