“Aanrader.”
Beoordeling van Hemingway Beach Bar

Hemingway Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 32 van 394 Restaurants in Curaçao
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit vonden wij één van de beste plekken op Mambo beach. Personeel is vlot en vriendelijk, de porties zijn groot en het eten is heerlijk. Geniet van een goede Gin & tonic met een mooi uitzicht. Top!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten! De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Bediening is goed en vriendelijk. Leuke sfeer door alle tafeltjes in het zand. Ook is er vaak live muziek. Een aanrader!

14 september 2017 beoordeeld

De barkeepers zijn erg druk een gooien met van alles om een cocktails te maken. helemaal niet nodig, bar steeds iet opgeruimd en alles nat. pakten zelfs het ijs uit de bak waar flessen bier in lagen, echt niet fris. zelf zijn ze kletsnat van het gooien en vegen hun zweet af aan de onderkant van het shirt. de bediening van de dames was top !

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige locatie om te eten en dat hebben we de afgelopen 2 weken met regelmaat gedaan. Lunchen kun je hier prima maar ook het avond eten en de snacks valt niks op aan te merken.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten aan het water, lekker muziekje en drankje erbij. Lieve bediening en mooie locatie. Wij kwamen hier op een dinsdag avond en de tent zat gewoon vol! Lekkere stek voor diner en lunch.

Reizigers die Hemingway Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Hemingway Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!