“Verrassend!”

Geclassificeerd als nr. 34 van 423 Restaurants in Curaçao
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we vanavond heerlijk gegeten, vissoep, daarna garnalen en mahi-mahi, lekker drankje erbij, wat wil een mens nog meer...

26 mei 2018 beoordeeld

Bij dit restaurant kun je heerlijk verse vis eten. Je zit hier aan een strandje wat het dan weer even heel fijn maakt, een leuk uitzicht, vriendelijke bediening en het eten erg goed.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijk personeel. Fantastich uitzicht, helemaal met zonsondergang. Hier moet je echt geweest zijn.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over het water. Terwijl de kids snorkelen en krabbetjes vangen in de zee hebben wij het eten besteld. We kregen een heerlijke kreeft te eten. Zeer de moeite waard en ik ga zeker nog is terug.
Tip: ze hebben geen opties voor vegetariërs en ga hier niet eten als je haast hebt maar als je tijd hebt om te genieten.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft weinig uitstraling, maar het eten is helemaal geweldig. De bediening vriendelijk. En de prijzen zijn goed. Kortom allemaal een keer eten als je in de buurt bent.

Reizigers die Seaside Terrace bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Seaside Terrace geweest? Deel je ervaringen!