“Beter dan verwacht ”

Geclassificeerd als nr. 13 van 24 Dessert in Curaçao
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was een beetje huiverig voor dit restaurant in verband met de minder goede beoordelingen op tripadvisor.
Maar het was al laat, overal en druk en we moesten ergens eten, dus dan maar zanzibar. Er werd is aangeboden een drankje aan de bar te doen, totdat er een tafeltje vrij was. Tot mijn verbazing werd ons al snel een vrije tafel toegewezen. We bestelden pizza en ossenhaas. Het eten en de drankjes werden snel geserveerd en smaakten allemaal super lekker.
Onze serveerster was erg aardig en ervaren.
Na het eten hebben we nog een tijdje met vrienden op een lounge gezeten en een drankje gedaan. Er hing een leuke sfeer.
Ik blijf erbij dat ik Jan Thiel en dus ook zanzibar helaas te toeristisch en te Nederlands vind. Je proeft er niets meer van een lokale cultuur, terwijl als je met de auto Jan Thiel uitrijdt en bijvoorbeeld richting westpunt rijd je veel meer leuke en authentieke restaurantjes tegenkomt. Vandaar een gemiddelde beoordeling van maar 3 sterren.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk voor overdag maar ook in de avond om te eten! Kleine kaart, maar uitstekende sfeer, mooie ligging aan de Jan Thiel Baai.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen even een drankje gedaan deze middag. Gezeten op een barkruk aan de bar. Bediening is vlot maar niet perse erg vriendelijk. Ik vroeg of ze ook alcoholvrije cocktails hadden waarop het antwoord "ja" was en toen ik vervolgens vroeg welke ze dan hadden werd de drankkaart op de bar gesmeten en gezegd "misschien de sex on the beach en anders hebben we smoothies".
Prima dus gekozen voor een smoothie die wel erg lekker was.
Nodigt niet erg uit om nog een drankje te nemen dus na 1 drankje opgestapt.
Op zich leuk zitten maar personeel kan wat aan de uitstraling en vriendelijkheid doen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 5e keer op Curacao maar nog nooit bij Zanzibar gegeten dus we gingen er op maandagavond op de bonnefooi naartoe. Net toen we na zeker 5 minuten wachten (en compleet genegeerd te worden door tig dames in de bediening!) wilden vertrekken kwam de gastheer naar ons toe. Er was een wachtlijst van +/- 20 minuten, maar we konden alvast een drankje aan de bar doen. Ik bestelde een cola zero maar kreeg een cola light :( Na 20 minuten kregen we een leuk tafeltje op het strand en bestelden we pizza en een hele kip van de Rotisserie (en weer een cola zero die ze nu opeens wel bleken te hebben?). De pizza was matig en leek denk ik nog het meest op een diepvries Dr. Oetker Ristorante pizza (dus ga voor pizza lekker naar Sol Food, Tomatoes, Domino’s), de kip was wel lekker en mals. Wel behoorlijk aan de prijs (60 Nfl voor een hele kip).

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overdag een zeer relaxte tent met vlotte en lieve bediening. Op een zaterdagavond waren wij echter met hele fam (15 pers.) op een zaterdagavond geweest. Bestelling kwam maar liefst 2x niet door en toen we voor de 3e gingen vragen waar onze drankjes bleven, kregen we te horen dat de cocktails uitverkocht waren!!?!? Op een zaterdagavond om 22.00 uur als drukste tent van Jan Thiel uitverkocht zijn met je drank? Te slecht gewoon!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Zanzibar Beach & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Zanzibar Beach & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!