“Gezellige sfeer!”

Geclassificeerd als nr. 108 van 491 Restaurants in Curaçao
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk voor overdag maar ook in de avond om te eten! Kleine kaart, maar uitstekende sfeer, mooie ligging aan de Jan Thiel Baai.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen even een drankje gedaan deze middag. Gezeten op een barkruk aan de bar. Bediening is vlot maar niet perse erg vriendelijk. Ik vroeg of ze ook alcoholvrije cocktails hadden waarop het antwoord "ja" was en toen ik vervolgens vroeg welke ze dan hadden werd de drankkaart op de bar gesmeten en gezegd "misschien de sex on the beach en anders hebben we smoothies".
Prima dus gekozen voor een smoothie die wel erg lekker was.
Nodigt niet erg uit om nog een drankje te nemen dus na 1 drankje opgestapt.
Op zich leuk zitten maar personeel kan wat aan de uitstraling en vriendelijkheid doen.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 5e keer op Curacao maar nog nooit bij Zanzibar gegeten dus we gingen er op maandagavond op de bonnefooi naartoe. Net toen we na zeker 5 minuten wachten (en compleet genegeerd te worden door tig dames in de bediening!) wilden vertrekken kwam de gastheer naar ons toe. Er was een wachtlijst van +/- 20 minuten, maar we konden alvast een drankje aan de bar doen. Ik bestelde een cola zero maar kreeg een cola light :( Na 20 minuten kregen we een leuk tafeltje op het strand en bestelden we pizza en een hele kip van de Rotisserie (en weer een cola zero die ze nu opeens wel bleken te hebben?). De pizza was matig en leek denk ik nog het meest op een diepvries Dr. Oetker Ristorante pizza (dus ga voor pizza lekker naar Sol Food, Tomatoes, Domino’s), de kip was wel lekker en mals. Wel behoorlijk aan de prijs (60 Nfl voor een hele kip).

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overdag een zeer relaxte tent met vlotte en lieve bediening. Op een zaterdagavond waren wij echter met hele fam (15 pers.) op een zaterdagavond geweest. Bestelling kwam maar liefst 2x niet door en toen we voor de 3e gingen vragen waar onze drankjes bleven, kregen we te horen dat de cocktails uitverkocht waren!!?!? Op een zaterdagavond om 22.00 uur als drukste tent van Jan Thiel uitverkocht zijn met je drank? Te slecht gewoon!

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Alles lijdt onder het feit dat daar zo druk is. Toen we aankwamen was er nergens meer een bedje + parasol te bekennen. Pech, eigen schuld. We besloten een drankje te doen. De cocktail die ik bestelde werd in een recht toe, recht aan klein glas geserveerd. Niks extra's. Een paraplutje, stukje fruit, leuk glas. De smaak was ok.

Toen ik wilde betalen, werd er gesnauwd dat ik even moest wachten. Daarna vergat ze de strandbedjes in rekening te brengen. Prima voor ons natuurlijk.

Savonds besloten we nog een kijkje te gaan nemen, omdat er feest was. Man, wat een drukte. We besloten aan een leeg tafeltje te gaan zitten. De ober kwam eraan en snauwde ons toe dat het niet de bedoeling was om zomaar ergens plaats te nemen. "Er was een wachtrij van 30 min. Of we soms dachten dat we de enigen waren." Okay.. op naar de bar dan maar. Waar ik bijna 10 minuten moest wachten op mijn cocktail.

Hele gave plek. Maar te druk, te commercieel, te gehyped.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Zanzibar Beach & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Zanzibar Beach & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!