“Leuke plek!”

Geclassificeerd als nr. 10 van 19 Dessert in Curaçao
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ieder wat wils, beachtennis, snorkelen, feestjes, eten, chillen op het strand.

Er zijn veel leuke dingen te doen op het strand met een afwisselend programma. Elke zaterdag piek uur met leuk feest. En door de weeks unplugged.

Bedjes liggen wel heel dicht op elkaar, personeel is vriendelijk service laat soms wel erg lang op zich wachten.

Het avond eten bij Zanzibar is goed geld kwaliteit je eet gewoon lekker niet heel bijzonder. Wel lekker op het strand met een mooie zonsondergang. Voor de feestgangers kan je ook lekker een pizza of een kip halen.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je ligt wel stoel aan stoel.
Toegang tot het strand is gratis. Maar een stoel kost 6-8 gulden. 3-4 euro.
Bediening is geweldig. Leuke jonge mensen.
Snorkelen is wel ok. Maar niet spectaculair.
Verder is het eten simpel. Burger en burgers.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie zijn we enkele keren bij Zanzibar geweest. Toevallig was mijn vriend jarig op vakantie, op een zaterdag. Op zaterdag is er namelijk altijd happy hour & een groot feest met dj’s & live bands. De cocktails vielen jammer genoeg niet onder happy hour. Anderzijds kan je wel goedkoop gigantisch veel bier drinken! Als je rust zoekt moet je hier vooral niet zijn. Wil je een leuk feestje? Place to be!

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 avonden hier gegeten , beide keren vis. De eerste avond gegrilde tonijn met gamba’s en pasta/pesto, 2e avond gegrilde snapper met risotto en gebakken groenten. Met name de snapper die ik nog nooit gegeten had was verrassend lekker. Een zoutwatervis, stevig van structuur en met de schaaldierensaus erg smakelijk. Je eten heb je binnen no-time op tafel, dus als je op het gemakje wil tafelen moet je dat even aangeven. Personeel is snel en erg vriendelijk.
Dit alles bij elkaar, met het Caribische sfeertje erbij maakt het een leuke avond!

2 oktober 2018 beoordeeld

Hier meerdere keren gegeten, omdat je altijd een goede kwaliteit en veel variatie kan verwachten. Je hebt ook het idee dat je gezond en vers eet. De wijnen zijn aan de dure kant, maar verder altijd een superervaring!

Reizigers die Zanzibar Beach & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Zanzibar Beach & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!