“Niet bijzonder”

Geclassificeerd als nr. 9 van 19 Dessert in Curaçao
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eten en personeel wisselend. Leuk voor de afwisseling op Jan Thiel. Happy hour op zaterdag erg gezellig.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne strandtent / restaurant met erg vriendelijk personeel. Heeft een ongedwongen sfeer en je kan er heerlijk zitten, zelfs met je voetjes in het strand. Eten is prima!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is in 1 woord geldverspilling. ‘Verse’ tonijn uit de vriezer, smaakloos eten. Worden geen drankjes opgenomen. Klachten niet serieus genomen, amateurisme ten top. Kansloze missie.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij gebruik gemaakt van het ontbijt, de lunch en dinerkaart.
Het volledig ontbijt is minder uitgebreid dan bij Zest maar met 32.50 Naf ook iets goedkoper. Nog steeds prima. Voor de lunch is de Zanzibar burger een aanrader maar ook de wrap met kip is top. Ook kunnen we de kipsate met echte wijcko sate saus is zowel voor de lunch als diner een aanrader.
Voor diner hebben ze een speciale kipkaart. De kippen komen vers van de grill en worden geserveerd in een blikken ovenschaal. De hete kip is ook echt pittig.
Maar wat je niet mag missen is de zaterdagavond hier. Life muziek, happy hour en gezellige drukte. De band was echt top. Deze avond moet je meemaken.
O ja ze staan bekend en berucht om hun pizzas. Hebben wij niet gegeten maar om ons heen werd deze veel besteld en ook meegenomen.

24 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier veel uurtjes aan de bar doorgebracht! De opzet van de bar ademt al enorm veel sfeer en de bediening heeft de zaken goed op orde. Verder heb je natuurlijk de happy hour op zaterdag, maar ook de unplugged sessions op woensdag zijn een aanrader! Op Jan Thiel is dit volgens ons de plek die het meeste de caribische sfeer uitdraagt.

Reizigers die Zanzibar Beach & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Zanzibar Beach & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!