“Altijd lekker en gezellig”
Beoordeling van Zanzibar Beach & Restaurant

Zanzibar Beach & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 19 Dessert in Curaçao
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
18 oktober 2017 beoordeeld

Met als uitvalsbasis een huisje in Jan Thiel komen we hier vaak terecht. De ene keer voor een snelle pizza, de andere keer voor een heerlijke cocktail aan de bar of voor een meer uitgebreid diner. Iedere keer weer een leuke en lekkere ervaring. Wij blijven terug komen!!

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch. Goede bediening . Mooi uitzicht. Alleen in weekend beetje druk. Geen bedje meer te krijgen. Zaterdagmiddag gezellig borrelen

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag net de livemuziek en happy your gemist maar nog steeds gezellige drukte en een tafeltje om pizza te eten. Deze waren erg lekker en werden ondanks de waarschuwing dat het lang kon duren snel geserveerd. De rest van de kaart was een stuk duurder waardoor wij voor de pizza hebben gekozen. Locatie is er goed, tussen de palmbomen aan het water.
De DJ die na de livemuziek draaide viel erg tegen doordat de overgangen tussen de liedjes niet goed waren.

12 oktober 2017 beoordeeld

Sinds ons verblijf hier een aantal keren wezen lunchen en ze stellen ons nooit teleur het zeer vriendelijke personeel. Het is altijd van goede kwaliteit wat je ook besteld. Je hoeft niet lang te wachten en het wordt altijd met een glimlach gebracht. Een absolute aanrader.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie twee keer gegeten. Het eten hier is niet te duur, wel lekker, en je zit leuk aan het strand. De bediening is jong en vlot. Er draait leuke muziek. Zorg er wel voor dat je ‘s avonds niet onder het afdakje zit daar is het heeeeeeel warm.

Reizigers die Zanzibar Beach & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Zanzibar Beach & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!