“Goede pizza op druk strand”
Beoordeling van Zanzibar Beach & Restaurant

Zanzibar Beach & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 18 Dessert in Curaçao
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag net de livemuziek en happy your gemist maar nog steeds gezellige drukte en een tafeltje om pizza te eten. Deze waren erg lekker en werden ondanks de waarschuwing dat het lang kon duren snel geserveerd. De rest van de kaart was een stuk duurder waardoor wij voor de pizza hebben gekozen. Locatie is er goed, tussen de palmbomen aan het water.
De DJ die na de livemuziek draaide viel erg tegen doordat de overgangen tussen de liedjes niet goed waren.

12 oktober 2017 beoordeeld

Sinds ons verblijf hier een aantal keren wezen lunchen en ze stellen ons nooit teleur het zeer vriendelijke personeel. Het is altijd van goede kwaliteit wat je ook besteld. Je hoeft niet lang te wachten en het wordt altijd met een glimlach gebracht. Een absolute aanrader.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie twee keer gegeten. Het eten hier is niet te duur, wel lekker, en je zit leuk aan het strand. De bediening is jong en vlot. Er draait leuke muziek. Zorg er wel voor dat je ‘s avonds niet onder het afdakje zit daar is het heeeeeeel warm.

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier lekker gegeten samen met mijn vriend. Het eten is prima en de locatie ook. Tip: Pizza Balinese!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verblijven in de buurt van Jan Thiel Beach en zijn een paar keer bij Zanzibar geweest. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Het eten voor de lunch is lekker en betaalbaar. De prijzen voor diner vielen erg tegen en het eten was ook niet heel smaakvol. Dat was wel een beetje jammer.

Reizigers die Zanzibar Beach & Restaurant bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Zanzibar Beach & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!