Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Groots opgezet hotel, zonder dat t massaal wordt. Mooie zwembaden. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Goed eten in de a la carte restaurants, alle 3. Buffet is ook prima. S ochtends bij t ontbijt kan je door heel vriendelijke dames een vers ommeletje laten maken. Heerlijk. Zou t iedereen aanraden.

Datum van verblijf: februari 2018
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Dear Roosje S, We want to thank you for sharing your review at this site and for choosing OVA for your vacations. It is very gratifying to read that you had a great time at our resort. We look forward your next visit to our property. Kind regards, The Ocean Vista Azul Management

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Het is een heel mooi hotel met goede bars en vriendelijk personeel. Een upgrade gekregen naar een privilege kamer met uitzicht op de zee, een stortdouche en een groot bad. De kamers zijn ruim en schoon. De zwembaden zijn ook mooi en worden goed bijgehouden. Elke avond leuke muzikanten en optredens.

Echter zijn de restaurants niet zoals in Nederland, hier moet je niet veel van verwachten. Voor Cubaanse begrippen is het eten hier wel luxe en uitgebreid.

Hele goede tijd in het hotel gehad!

Datum van verblijf: januari 2018
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018

Dear Ilona O, We would like to express our thankfulness for your kind comments and for sharing with us that you were satisfied with your visit to our resort. We extend our gratitude for taking the time to share your opinion and we will be glad to welcome you again on your next vacations. Best regards, The Ocean Vista Azul Management

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Super goed en schoon hotel met vriendelijk personeel die graag een stapje harder doen voor de gasten. Het eten is zeer goed en ondanks een all inclusief heel gevarieerd. Leuk animatie team allemaal goed opgezet petje af voor het team .

Datum van verblijf: augustus 2017
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Dear RiaW123, We are grateful for taking the time to share your comments on this site and for let us know that you had such a great time with us. Thank you for choosing our resort for your last vacations. We look forward your next visit. Kind regards, The Ocean Vista Azul Management.

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een geweldig mooi, modern hotel met veel hardwerkende mensen! Twee stranden en twee zwembaden, dus je kunt afwisselen! Super service en vriendelijk personeel!
Kinderen zijn de hele dag afgeleid, met dank aan het animatieteam! Nena bedankt je was super voor onze jongste dochter! Eten en drinken in overvloed! Even je weg zoeken in het resort maar daarna kun je echt genieten! Weinig kinderprogramma s'avonds, maar super animatie met geweldige dansers vanaf 21.30 uur.
Rond 23.00 uur wordt het wel rustig op het resort!
Geen nachtprogramma voor tieners, maar dat was voor ons niet belangrijk!
Wij hebben genoten en zijn goed uitgerust! Dank

Datum van verblijf: augustus 2017
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Dear Lyanne S, We want to express our gratitude for taking the time to share your comments on this site and for let us know that you had a great time and really enjoyed our facilities, services and offer. Thank you for choosing our resort. We are looking forward your next visit to OVA. Warm regards, The Ocean Vista Azul Management.

Beoordeeld op 12 augustus 2017

Mooi ruim opgezet hotel. Netjes ! Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers en goed onderhouden zwembaden. Direct aan zee gelegen met aan weerszijden van het hotel strand. Formule all inclusive top. Airco super op kamer, vrijwel geruisloos. Drank uit flessen lekker koud. Nooit wachtrijen en drank in overvloed. Eten is wel apart. Iets minder maar dat hoort volgens mij bij standaard in Cuba. Ik zag dit overal. Personeel 10 punten. Wij leerden daar toppers kennen als William de tuinman. Hij had altijd een praatje klaar. Zeer vriendelijke man die hard werkte . Toen onze dochter last van uitslag had (zonneallergie) ging hij aloe vera plukken voor ons. In het restaurant altijd netjes bediend door de vriendelijke Grettel en saili. Leuke vlijtige meiden met een leuk praatje en prima verzorging. WiFi tja voor Cubaanse begrippen goed. Het is anders als hier maar als ik contact wilde dan kreeg ik dat ook. Er waren drie goede wifipunten en met een beetje geluk kreeg je zelfs WiFi op de kamer. (S ochtends als er niet teveel gebruikers waren). In het zwembad nooit te druk. Altijd wel bedjes beschikbaar. Er mogen wel meer parasols aangeschaft worden. In het zonnetje is het erg warm. Maar al met al een geweldige accommodatie.

Datum van verblijf: augustus 2017

Dear Isisgulpen, Thank you for taking your time to post your experience at our resort. We are glad to learn that you enjoyed our offer, facilities and service from our staff; furthermore, that we were able to provide you with a great experience. We are thankful for taking the time to post your experience and we look forward your next vacations at OVA. Bests, The Ocean Vista Azul Management.