Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.668)
Beoordelingen filteren
2.668 resultaten
Waardering van reizigers
1.251
879
309
129
100
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.251
879
309
129
100
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
15 - 20 van 2.668 beoordelingen
Beoordeeld op 24 juli 2017

Erg mooi resort, met mooie kamers, een fijn zwembad en een heel mooi strand. De kamers waren ruim en voorzien van een erg fijne douche! De minibar (inclusief) werd elke dag goed aangevuld.

Het eten was er naar onze mening goed geregeld. Vooral het ontbijt en avondeten beviel ons goed. De mogelijkheid om overdag te eten vonden wij minder, maar je mag hier misschien ook niet verwachten wat je thuis mag verwachten. Het personeel achter de bar en ook het personeel van de animatie waren erg vriendelijk. Met namen Dallas en Mickel waren vanaf moment 1 erg vriendelijk en enthousiast.

De locatie van het Resort was perfect. Het lag ongeveer in de midden van alle resorts dus met pick-up tijden bij trips zat je hier meer dan prima. Bij het ophalen van mensen bij andere resorts kwam bij ons telkens weer de vreugde naar boven over hoe fijn ons resort was.

Het minst beviel ons de mogelijkheid tot eten overdag. Wat ons het meest beviel was toch de uitstraling, luxe en hygiëne binnen het resort.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank EmielSch
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017
Google-vertaling

Dear EmielSch, Thank you for choosing OVA to spend your last vacations. We are glad to know that you enjoyed your stay at our resort. It is gratifying for us to know that you were treated excellent by our staff. We hope to host you again on your next trip to our destination. Best regards, The Ocean Vista Azul Management.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2017

Gelukkig verbleven we maar 2 nachten in dit resort. Bij aankomst om half twee, zouden we rond 14.00 uur onze kamer in kunnen. Normaal is de inchecktijd 16.00 uur, dus vonden wij keurig. Dus gaan lunchen aan het strand. Wat en tegenvaller, eten wat koud hoort te zijn was warm en andersom. Alleen brood genomen en een drankje genuttigd. Om 14.15 uur bleek de kamer nog niet gereed, zou toch om 16.00 uur zijn. Zwemspullen uit de auto gehaald en om handdoek gevraagd. Die hadden ze niet. Gelukkig hadden we zelf 2 kleine handdoekjes meegenomen. Om 16.00 uur was onze kamer nog niet gereed. We konden eindelijk om 16.15 uur de kamer op. Toen bleek dat het water niet uit de douchekop kwam, maar ergens bovenaf en bij de wastafel kwam water onderuit. Dit gemelden zou verholpen worden. We hebben dit 4x gemeld zonder enkel resultaat. Het is nog een behoorlijk nieuw, maar aan onderhoud wordt weinig gedaan. Wij raden dit resort niet aan ivm slecht eten en service.

Datum van verblijf: mei 2017
2  Bedank JenniferN38
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2017
Google-vertaling

Dear Jennifer N, Thank you for choosing our resort for your vacations and for sharing your opinion about your stay with us. We lament learning that you did not receive the Ocean service we are used to give to our valued guests. We want to thank you for your comments, which give us the opportunity to evaluate our performance. Thank you for posting your review at this site. We hope that you will give us the opportunity to host you again in the future and change your perception about our resort. Best regards, The Ocean Vista Azul Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2017 via mobiele applicatie

Zijn hier aan het eind van onze reis twee nachten verbleven. Een mooi resort met een prachtige en grote kamer met een heerlijke douche. Ook de zwembaden waren top. Helaas was de service op veel plekken ver onder de maat. Vooral in de bediening van de A la carte restaurants was het erg slecht. Bediening was bijzonder kortaf en keek de gasten amper aan. Daarnaast was de kwaliteit van het eten ook veelal matig tot slecht te noemen. Zou er biet langer dan twee dagen willen zitten!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jeroenio
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2017
Google-vertaling

Dear Jeroenio, Thank you for choosing our resort for your vacations and for sharing your opinion about your stay with us. We lament learning that you did not receive the Ocean service we are used to give to our valued guests. We want to thank you for your comments, which give us the opportunity to evaluate our performance. Thank you for posting your review at this site. We hope that you will give us the opportunity to host you again in the future and change your perception about our resort. Best regards, The Ocean Vista Azul Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2017

Ik heb me in dit hotel als 18jarige enorm geamuseerd. Er was genoeg animatie in de dag en leuke shows. Eerste dag kan verwarrend zijn maar na een tijdje heb je het wel allemaal door. Ik ben goed bevriend geraakt met de animatoren omdat ik er een langere tijd was en ze zijn echt de leukste mensen. Zeker Yoeli (Choco) en Mirtha. Het enige jammere was dat buiten de show s'avonds, er niet echt iets concreet anders te doen was. Er is wel een disco maar deze wordt niet echt gepromoot. Je moet geluk hebben dat er net veel jongeren zijn of zelf mensen informeren om te komen. Zou beter zijn moesten ze daar ook een beetje animatie aan toevoegen om de jeugd er naartoe te krijgen. Nochtans heb ik prachtige nachten beleefd, mooie feesten en onvergetelijke herinneringen gemaakt. Ook al de mensen die ik ontmoet heb die daar verbleven waren zo leuk. Hoe ik gelachen heb met mensen van over de hele wereld en goede vrienden eraan heb over gehouden. Een zekere aanrader al is het gewoon voor de zwembaden, stranden en de oceaan die tot ver nog steeds doorkijkbaar is. Zo veel goede dingen dat ik zou zeggen dat je het zelf moet gaan uitproberen.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Miravogelsang
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2017
Google-vertaling

Dear Miravogelsang, Thank you for choosing our resort to spend your vacations. It is rewarding to read that you had such a nice stay at OVA, and that you enjoyed our facilities and the service provided by all of our staff specially for Zeker Yoeli (Choco) en Mirtha, we will share your kind comments with them. Thank you for sharing your comments and for recommend to others on this site and we expect to host you again soon. Best regards, The Ocean Vista Azul Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2017

Een fantastisch en nieuw hotelcomplex dat bestaat uit meerdere gebouwen rond het zwembad. Wie gewone kamers boekt kan terecht in het grote buffet (aanbod was voor mij méér dan voldoende) en kan terecht in 1 van de 3 speciality-restaurants: Italiaans, Caribbean en Romantisch maar dan moet je wel in de rij aanschuiven tot er een tafel vrijkomt.

Daarom kan ik iedereen die niet met kinderen reist aanraden om de 'Privilege' te boeken. Je hebt dan een luxekamer en je kan iedere avond reserveren in een speciality-restaurant zodat je de rij kan skippen.
Bovendien heb je toegang tot een speciale bar met alle merkendranken met de fantastische kelners Lala, Maykel, Yovan en Yanuel.
Superluxe is de toegang tot het visrestaurant Neptune waar ik bijna iedere dag kreeft ben gaan eten. Als je weet dat er maar een 60-tal privilige klanten in het complex aanwezig zijn dan besef je rap welke VIP-behandeling je krijgt.

Ook aan de poolbar is er aan de toog een aanbod merkendranken die enkel beschikbaar is voor de klanten met het gele armbandje. De animatie was goed en vergelijkbaar met andere hotels, ook in andere landen. Men probeert de gasten na het avondmaal nog een gezellig moment aan te bieden en dat lukt in de Ocean Vista Azul zeer goed.

Het personeel was supervriendelijk en ik had er geen enkel probleem mee om hier en daar eens 5 CUC drinkgeld te geven. Vergeet daarbij ook de vele kuismeisjes niet die een ganse dag alles proper houden in het complex!

Ik was er in januari en ik denk dat dit zowat de beste periode van het jaar moet zijn om Cuba te bezoeken: heel warm, geen orkaangevaar, geen regenseizoen.

Via TUI heb ik een daguitstap gedaan naar Santa Clara, Trinidad en Cien Fuegos: het was wel een dag van 700 km op de bus zitten maar zéker de moeite waard omdat je dan ook eens het binnenland van Cuba gezien hebt.

De daguitstap naar Havana (Premium) was super interessant. Niet in het minst omdat je mag meerijden met de oldtimers. Het was een lange en vermoeiende dag maar je mag dit zéker niet missen.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Danny B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OceanCustomerService, Director General van Ocean Vista Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2017
Google-vertaling

Dear Danny B, We want to thank you for your kind comments about your experience at our resort. With reward we learn that your vacations were satisfactory and exceed your expectations. We also like to express our gratitude for your kind comments about the performance our staff; be sure that your comments will be shared with them and that will reinforce their commitment to provide the best vacation experience to our guests. It is gratifying to know that you enjoyed of our exclusive Privilege program. We truly appreciate that you took the time to post your comment on this site. We look forward your next visit to Cuba. Best regards, The Ocean Vista Azul Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken