“uitstekend”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb hier gegeten op aanraden van personeel uit ons hotel
ze had alles goed voor ons geregeld van a tot z
het eten was super, met zorg bereid
veel keus uit het menu wat ook super is, voor ieder wat wils

Goede service tot het eind en eigenlijk perfect

18 december 2016 beoordeeld

Uitstekend restaurant, wat lastig te vinden. Voor cubaanse begrippen wel prijzig. Uitstekende veeltalige bediening.

1 oktober 2016 beoordeeld

We hebben erg lekker gegeten. Ook de bediening was vriendelijk. Het is vaak wel nodig om te reserveren. Wij waren er tegen openingstijd en hadden het laatste tafeltje.

6 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met heel bekwaam en vriendelijk personeel, uitermate proper, keuze uit internationale wijnen aan betaalbare prijzen en het eten is heel lekker en de porties zijn heel royaal ... Best wel op voorhand reserveren.

26 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ! Gevonden via tripadvisor. Ligt achteraf in zijstraatje, zonder tripadvisor hier nooit terecht gekomen. Lekker voorgerecht gemarineerde kreeft en mijn vrouw tostones met tonijn. Lekkere hoofdgerechten : garnalen en vis met asperges. Heerlijk gegeten met super bediening. Beste adres in Cuba tijdens onze vakantie !

Reizigers die Waco's Club bekeken, bekeken ook

Varadero, Matanzas Province

In Waco's Club geweest? Deel je ervaringen!