“La vaca rosada”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bien. Lekkere coctails. Mooi restaurants op een bovenverdieping in de buitenlucht.
Langosta y pizza

Datum van bezoek: mei 2018

5 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk en meermaals gaan eten op het dakterras van Vaca Rosada. Goede en vriendelijke bediening. Gevarieerde menu met heerlijke pizza's. Kan winderig zijn en niet toegankelijk voor rolstoelen of mensen die slecht te been zijn.

Datum van bezoek: april 2017
20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de minder gezellige plaatsen waar wij zijn gaan eten.
Lasagne genomen, veel saus en had wat groter portie mogen zijn. Was wel lekker van smaak.
Mijn echtgenote nam gegrilde kip lapjes, was redelijk. Aardappeltjes waren miniem en frietjes kenden ze niet!!

Prijs kwaliteit vond ik het te duur voor wat we kregen. De lasagne was 10,5€, de kiplapjes 8,5€. Al beter en goedkoper gegeten.
De kreeft was nog duurder dan op andere plaatsen, de duurste welke ik op een kaart heb zien staan (24€)

Datum van bezoek: april 2017
6 maart 2017 beoordeeld

Leuk terras en vriendelijke bediening. We kregen een flink stuk verse vis met een heerlijke grillsmaak. De lekkerste vis die we gegeten hebben in Cuba. We kregen er geen rijst bij, alleen een beetje aardappelpuree en wat verse groenten. Ook de pizza's zagen er groot en smaakvol uit. Op de menukaart staan gerechten van 10 CUC tot over de 20 CUC voor combinatiegerechten. Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2017
22 januari 2017 beoordeeld

Aardige personeel, buiten zitten op het dakterras en bij regen eventueel binnen zitten. Leuk aangekleed .

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die La Vaca Rosada bekeken, bekeken ook

Varadero, Matanzas Province

In La Vaca Rosada geweest? Deel je ervaringen!