“Mooie Villa van Dupont”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 januari 2018 beoordeeld

Een schitterende koloniale villa (voormalig eigendom van chemie gigant DuPont). Heerlijk dat houtwerk .... het geheel ademt de 'rijke' sfeer. Prachtige bar op de bovenste verdieping.

24 april 2017 beoordeeld

Als je in de buurt bent moet je dit echt gaan bekijken, geniet van uitstraling en de ligging van dit gebouw, bewonder de inrichting die je terug brengt naar oude tijden, de koelte van de wijnkelder, de mooie trapopgangen en het wel bijzondere bargedeelte op de bovenste etage.
Geniet hier van een heerlijke mojito en het uitzicht op zee en de branding tegen de kliffen

29 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier geluncht op het terras met zicht op zee. Het eten was heerlijk en de mojito een van de lekkerste die we op Cuba hebben gedronken.

21 september 2015 beoordeeld

Een bezoek de moeite waard, wij hadden hier graag een keer gegeten en willen genieten bij zonsondergang helaas door omstandigheden hebben wij onze reservering moeten annuleren

7 augustus 2015 beoordeeld

De laatste dag van de vakantie zijn we daar gaan eten. Het eten was erg lekker. Het was erg jammer dat we niet eerder zijn gegaan zodat we nog een keer konden gaan.

Reizigers die Xanadu bekeken, bekeken ook

Varadero, Matanzas Province

In Xanadu geweest? Deel je ervaringen!