“Fijne afsluiter van een reis door Cuba”

Salsa Suarez Restaurant y Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 117 Restaurants in Varadero
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
4 oktober 2017 beoordeeld

Onze allerlaatste avondmaal hier besteed. Gerechten zijn divers, westers georienteerd, smaakvol en de sfeer is aangenaam. Alles is ook schoon en ziet er goed bijgewerkt uit. Prijs / Kwaliteit verhouding zit goed in orde! Ook de bediening is attent en spreekt goed engels. Aanrader!

Etián M, Director de Relaciones con Clientes van Salsa Suarez Restaurant y Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Geachte cliënt,
Allereerst willen wij u bedanken voor uw reactie namens het team van Salsa Suarez en onze Manager Yoel Suarez.

13 september 2017 beoordeeld

We zijn hier twee keer komen eten, dit op aanraden van de casa. Alles wat we kregen was lekker en verzorgd. Bij de aperitief krijg je een hapje aangeboden. Er is enorm veel aandacht besteedt aan de gerechten, Internationale gerechten met een 'touch' of Cuba, lekkere gekoelde wijnen en een aangename ruimte om in te dineren. Er is ook een suggestiebord. Vlotte en correcte bediening misschien een beetje afstandelijk. Kortom prijs/kwaliteit zit hier zeer goed.

Etián M, Director de Relaciones Públicas van Salsa Suarez Restaurant y Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

8 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben hier twee keer gegeten en de plek is erg prettig met een lekkere temperatuur. Er wordt aandacht besteed aan hoe de gerechten er uit zien en we kregen voor en na onze bestelling een kleinigheidje van de zaak. De pizza was erg goed, maar ook het konijn.

Etián M, Director de Relaciones con Clientes van Salsa Suarez Restaurant y Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ambiance met ambities voor meer. Voorgerecht was heerlijk maar het hoofdgerecht (zalm carpaccio) veel te zout en geen geroosterd brood of iets anders erbij. Mango cheese cake was te koud.

etianCM, Director de Relaciones con Clientes van Salsa Suarez Restaurant y Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Geachte cliënt,
Wij betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar ik moet u meedelen dat een carpaccio van gerookte zalm is niet een hoofdgerecht en wordt gerookt is zout, zoals de begeleiding moet je vragen. De mango cheese cake dessert is een koud en kan niet worden op kamertemperatuur geserveerd, als je weet dat een manier om een gerookte zalm dan zout en warm cheese cake dienen staan open voor uw suggestie. Zonder verdere we waarderen dat u de tijd hebben genomen om te schrijven over ons restaurant en we waarderen uw bezoek.

20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net en heerlijk restaurant. Erg verzorgd en suggesties van de chef. Niet overdreven duur, prijs en kwaliteit stemmen overeen.
Twee keer gaan eten,
De eerste keer suggestie van de chef met een wijnsaus. Was Europese kwaliteit.
De tweede keer lasagne genomen, lekkerder dan onze Europese!! Mijn echtgenote nam vis met sesamzaadjes dit was subliem.
Crème-brule was ook erg lekker, nog nergens op de kaart tegengekomen in Cuba.

etianCM, Director de Relaciones Públicas van Salsa Suarez Restaurant y Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Reizigers die Salsa Suarez Restaurant y Bar bekeken, bekeken ook

Varadero, Matanzas Province

In Salsa Suarez Restaurant y Bar geweest? Deel je ervaringen!