Geclassificeerd als nr. 14 van 279 dingen om te doen in Havana
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor in de middag een prettige afwisseling waar in verschillende periodes kunstwerken worden gepresenteerd.

18 november 2016 beoordeeld

Een museum met een mooi tentoongestelde collectie van Cubaanse kunst tentoongesteld in een museum in het centrum van oud Havana, met schitterende schilderijen en beelden. Alles is mooi uitgelicht. Je kunt je, als je van kunst houdt, zeker een paar uurtjes vermaken. Alleen jammer dat je binnen geen foto's mag maken. Ik heb echter wel met volle teugen genoten. Echt een aanrader.

20 juli 2016 beoordeeld

Museum met twee verdiepingen Cubaanse kunst uit de 18de - 21ste eeuw. Goed opgezet en ruim. Zeer de moeite waard!

6 mei 2016 beoordeeld

In het filiaal dat cubaanse kunst bevat, is een uitgebreide collectie te zien van voornamelijk schilderkunst.
Er hangt vooral werk uit de 18e tm 20e eeuw, waarvan veel van goede kwaliteit.
Het filiaal met buitenlandse kunst viel tegen. We wilden graag Nederlandse en Belgische schilderkunst zien, maar die verdieping bleek gesloten (zonder dat daarvan bij het kopen van een kaartje melding van gemaakt was. Er werd bij navraag ook geen reden gegeven). Wat we wel konden zien was beperkt en weinig bijzonder. Dit filiaal zou ik overslaan.

Bekijk meer beoordelingen
9 maart 2016 beoordeeld

Vrij duur kaartje terwijl er niet erg veel te zien was. Kunst was niet erg bijzonder Cubaans, er zijn leukere musea in Habana zoals Revolutie Museum.

Reizigers die National Museum of Beautiful Arts of Cuba (Museo Nacional de Bellas Artes de Cuba bekeken, bekeken ook

Havana, Ciudad de la Habana Province

In National Museum of Beautiful Arts of Cuba (Museo Nacional de Bellas Artes de Cuba geweest? Deel je ervaringen!