Beoordeeld op 30 september 2016

Een hele mooie Casa met hele gezellige en vriendelijke eigenaren.
In de ochtend krijgen je goed verzorgd ontbijt .
In de avond hadden we problemen met het toilet, dit werd gelijk opgelost en op een andere avond hadden we stroomuitval,de klusjesman heeft er voor gezorgd dat we via een andere weg weer stroom kregen zodat de fan op de slaapkamer weer kon draaien.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 februari 2016

Grote kamer, prima douche en een heerlijk ontbijt. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Groot huis met kleine open binnenplaats. Kamers beneden hebben geen daglicht.
Alle activiteiten hebben we lopend kunnen doen vanaf de casa.

Kamertip: een van de kamers heeft de privé badkamer op de gang. Je moet dan 2 meter over de patio die door regen nat en glad kan zijn.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 11 februari 2016

Centraal, schoon, gastvrij! Perfect verblijf. Goed ontbijt, eventueel met diner-mogelijkheden. Ruime kamer met goed tweepersoonsbed en zeer schone badkamer. Vanuit de Casa sta je middenin het oude centrum!!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 30 december 2015

Casa geboekt voor de eerste 3 nachten van onze reis naar Cuba, na aankomst ook de laatste nacht geboekt in deze kleurrijke en gastvrije casa. Een beetje Spaans spreken is handig, vooral wanneer het gaat om de rekening. Goed begin van onze reis!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 30 november 2015

De casa is erg prettig en ruim, wij hadden de eerste kamer die hoger is dan de andere kamers. Doordat het raam op de binnenplaats uitkomt geen last van buitengeluid, zorg wel dat het raam vaak genoeg open is om te ventileren. Als je naar buiten stapt zie je het Capitool al liggen.

Datum van verblijf: november 2015