Beoordeeld op 13 december 2013

Tijdens onze reis hebben we twee keer geslapen bij Hostal Peregrino, bij aankomst op Cuba 2 nachten in Peregrino Lealtad, en de laatste nacht op Cuba in Peregrino el Encinar (aan Chacon 60). De familie heeft inmiddels 3 huizen op verschillende plekken in Havana. Lealtad is iets verder van het centrum, el Encinar is wat locatie betreft echt super. (en ook voor wat betreft slaapkamers, sanitair en ontbijt). Daarnaast een prachtig dakterras. Elsa en Julio zijn erg behulpzaam en regelen alles voor je. Doordat ze een aantal vestigingen hebben doen ze veel telefonisch, ze spreken erg goed engels (terwijl op de locatie zelf dan mensen helpen die alleen spaans spreken).

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2013

It’s great to know that you enjoyed our services and your stay at our house. If you decide to come again to our country don’t hesitate in contact us. You were wonderful clients, so it would be a pleasure receive again. Merry Christmas and Happy New Year!!!

Beoordeeld op 9 september 2013

Een supercasa om Havana te ontdekken. Wij zaten in de dependance in het oude deel. Echt een aanrader, midden in de stad. Goede kamer, goede airconditioning, geen geluidsoverlast (kamer ligt tussen andere bebouwing), Julio en Elsa zijn hartelijke mensen die alles willen toelichten wat je maar over hen, de casa, Havana of Cuba wilt weten. Echt een aanrader!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2013

Het was een genoegen in ons huis te zijn geweest. We zijn blij dat je graag uw verblijf in ons huis en we waarderen enorm je reactie. Het is altijd een plezier voor ons om hen te helpen Cuba te ontdekken. Groeten en veel geluk.

Beoordeeld op 31 maart 2013

ik sliep in de dependance in Habana Vieja, aan de Chacon.
ik had mijn mountainbike mee en Julio heeft het transport van en naar het vliegveld keurig geregeld.
de doos mocht drie weken bij de onderburen staan.
een prima locatie, midden in de oude stad, met een mooi dakterras, en een prima ontbijt en als je wil ook diner.

Kamertip: ik ben in heel cuba bij particulieren geen slechte kamers tegengekomen. dit hostal zit op de 4e verdieping, dus het is wat lastig met een fiets, maar die mocht dus bij de onderburen staan. omdat ik alleen was had ik een kleinere kamer, en omdat daar toch een dubbel bed in stond was het wat nauw. vandaar de lagere waardering voor de kamer, maar de andere (tweepersoons)kamers zagen er wel goed uit.
  • Verbleef: februari 2013, reisde alleen
hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2013

Thank you for your comment. It's great that you enjoyed our services. You were a very nice customer, so we appreciate your stay in our house. Cheers and good luck.

Beoordeeld op 18 februari 2013

Na 2 weken door Cuba te hebben gereisd weet ik zeker dat dit de beste casa is die wij zijn tegen gekomen. Elsa en Julio zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk en kunnen je overal bij helpen. Ze hebben twee locaties. Wij hebben geslapen in een nieuw gerenoveerd huis in het oude deel van het centrum. Bovenop het huis is een heel mooi dakterras, ideaal om zonsondergang te zien en uit te rusten. De kamers zijn zeer schoon en de bedden zijn perfect. ’s Avonds is het erg rustig dus je hebt geen last van lawaai. De locatie is ook erg goed, met op loopafstand heel veel restaurant en bars. Vraag ook om de recommendations voor andere plaatsen. Wij zijn via Elsa en Julio bij een aantal andere goede casas terecht gekomen. Absoluut een aanader!

Kamertip: Vraag om een kamer in het oude centrum, erg mooi dakterras!
  • Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2013

Het is goed om te weten dat we uw verwachtingen te voldoen en dat onze diensten en bedankt voor je reactie. We zijn blij dat ze tevreden was met de kamers en de algemene diensten die worden aangeboden. Het is verheugend dat we hebben zeer positieve kijk op onze aandacht en servicio.Le Veel succes en een voorspoedig jaar. Besos.atenciones werden goed ontvangen. We zijn blij om onze klanten te helpen, zodat wij danken u oneindig zo mooi commentaar. Veel succes, ik hoop van u te horen binnenkort. Kisses.

Beoordeeld op 27 november 2012

Prima begin of eind van je reis door Cuba! Aan het begin van onze reis verbleven wij bij de moeder van Elsa in Lealtad, hele mooi casa in Havana Centro. Prima kamer! De laatste nacht wilden wij verblijven in Peregrino, ligt dichterbij het centrum ed. Helaas was er geen plek en regelden ze een kamer bij een buurman. Dit kon niet tippen aan Peregrino/Lealtad, maar gelukkig konden we daar nog wel ontbijten en onze bagage stallen. Ook fijn dat ze je goede informatie kunnen geven voor de rest van je reis! Echt een aanrader!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden
hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2013

We appreciate very much your comment. It’s good to know that you appreciated our job, our information and our dedication. We hope that you have very good live, you are very young, so the future belongs to you. Greetings for your family and Happy new year!!!