Gratis annuleren tot 29/07
Melia Habana(Havana)
  • Gratis parkeren
iberostar.com
  • Zwembad
B&B Lupe(Havana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Boek nu, betaal bij aankomst
    CasavanaCuba(Havana)
    • Bar/lounge
    18 februari 2013 beoordeeld

Na 2 weken door Cuba te hebben gereisd weet ik zeker dat dit de beste casa is die wij zijn tegen gekomen. Elsa en Julio zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk en kunnen je overal bij helpen. Ze hebben twee locaties. Wij hebben geslapen in een nieuw gerenoveerd huis in het oude deel van het centrum. Bovenop het huis is een heel mooi dakterras, ideaal om zonsondergang te zien en uit te rusten. De kamers zijn zeer schoon en de bedden zijn perfect. ’s Avonds is het erg rustig dus je hebt geen last van lawaai. De locatie is ook erg goed, met op loopafstand heel veel restaurant en bars. Vraag ook om de recommendations voor andere plaatsen. Wij zijn via Elsa en Julio bij een aantal andere goede casas terecht gekomen. Absoluut een aanader!

Kamertip: Vraag om een kamer in het oude centrum, erg mooi dakterras!
    • Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
    hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2013

Het is goed om te weten dat we uw verwachtingen te voldoen en dat onze diensten en bedankt voor je reactie. We zijn blij dat ze tevreden was met de kamers en de algemene diensten die worden aangeboden. Het is verheugend dat we hebben zeer positieve kijk op onze aandacht en servicio.Le Veel succes en een voorspoedig jaar. Besos.atenciones werden goed ontvangen. We zijn blij om onze klanten te helpen, zodat wij danken u oneindig zo mooi commentaar. Veel succes, ik hoop van u te horen binnenkort. Kisses.

27 november 2012 beoordeeld

Prima begin of eind van je reis door Cuba! Aan het begin van onze reis verbleven wij bij de moeder van Elsa in Lealtad, hele mooi casa in Havana Centro. Prima kamer! De laatste nacht wilden wij verblijven in Peregrino, ligt dichterbij het centrum ed. Helaas was er geen plek en regelden ze een kamer bij een buurman. Dit kon niet tippen aan Peregrino/Lealtad, maar gelukkig konden we daar nog wel ontbijten en onze bagage stallen. Ook fijn dat ze je goede informatie kunnen geven voor de rest van je reis! Echt een aanrader!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden
    hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2013

We appreciate very much your comment. It’s good to know that you appreciated our job, our information and our dedication. We hope that you have very good live, you are very young, so the future belongs to you. Greetings for your family and Happy new year!!!

19 november 2012 beoordeeld

Heel prettig om je Cubareis te starten bij Elsa en Julio. Zij zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het is een verrijking om gesprekken met Elsa te voeren over Cuba. Het eten is heerlijk en het bedienend personeel heel vriendelijk en gezellig. Extra leuk om gasten uit verschillende landen te ontmoeten. De lijst met verschillende casa's in Cuba is prettig en maakt het je gemakkelijk om op de volgende locatie ook een goed verblijf te hebben. Wij konden niet in het huis van Elsa en Julio verblijven maar er is voor een zeer goed alternatief gezorgd. Kortom een aanrader in Havanna.

• Verbleef: september 2012, reisde met vrienden
    26 oktober 2012 beoordeeld

Casa ligt in het centrum zonder dat je last hebt van lawaai. Hele mooie, netjes geschilderde kamers met klein balkon. Daarbij ontbijt op de tijd die je wilt, waarbij je mensen van allerlei nationaliteiten tegenkomt: een leuke plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. Verder zijn Julio en Elsa heel behulpzaam en spreken goed engels en waardoor je al je vragen kunt stellen. Ik beveel dit hostel heel erg aan voor iedereen die naar Havana gaat.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner
    11 september 2012 beoordeeld

Erg gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Locatie is prima in Habana Centro. Handig is de lijst met bevriende casa's overal op Cuba. Wij hebben bijna al onze casa's van deze lijst gehaald. Bij aankomst wordt direct de volgende gereserveerd, erg makkelijk.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner