• Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Melia Cohiba(Havana)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 239 per nacht.

Melia Habana(Havana)
  • Gratis parkeren
iberostar.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 340 per nacht.

B&B Central Havana(Havana)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
CasavanaCuba(Havana)
  • Bar/lounge
    27 november 2012 beoordeeld

Prima begin of eind van je reis door Cuba! Aan het begin van onze reis verbleven wij bij de moeder van Elsa in Lealtad, hele mooi casa in Havana Centro. Prima kamer! De laatste nacht wilden wij verblijven in Peregrino, ligt dichterbij het centrum ed. Helaas was er geen plek en regelden ze een kamer bij een buurman. Dit kon niet tippen aan Peregrino/Lealtad, maar gelukkig konden we daar nog wel ontbijten en onze bagage stallen. Ook fijn dat ze je goede informatie kunnen geven voor de rest van je reis! Echt een aanrader!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden
    hostalperegrino, Propietario van Hostal Peregrino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2013

We appreciate very much your comment. It’s good to know that you appreciated our job, our information and our dedication. We hope that you have very good live, you are very young, so the future belongs to you. Greetings for your family and Happy new year!!!

19 november 2012 beoordeeld

Heel prettig om je Cubareis te starten bij Elsa en Julio. Zij zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het is een verrijking om gesprekken met Elsa te voeren over Cuba. Het eten is heerlijk en het bedienend personeel heel vriendelijk en gezellig. Extra leuk om gasten uit verschillende landen te ontmoeten. De lijst met verschillende casa's in Cuba is prettig en maakt het je gemakkelijk om op de volgende locatie ook een goed verblijf te hebben. Wij konden niet in het huis van Elsa en Julio verblijven maar er is voor een zeer goed alternatief gezorgd. Kortom een aanrader in Havanna.

• Verbleef: september 2012, reisde met vrienden
    26 oktober 2012 beoordeeld

Casa ligt in het centrum zonder dat je last hebt van lawaai. Hele mooie, netjes geschilderde kamers met klein balkon. Daarbij ontbijt op de tijd die je wilt, waarbij je mensen van allerlei nationaliteiten tegenkomt: een leuke plaats om nieuwe mensen te ontmoeten. Verder zijn Julio en Elsa heel behulpzaam en spreken goed engels en waardoor je al je vragen kunt stellen. Ik beveel dit hostel heel erg aan voor iedereen die naar Havana gaat.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner
    11 september 2012 beoordeeld

Erg gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Locatie is prima in Habana Centro. Handig is de lijst met bevriende casa's overal op Cuba. Wij hebben bijna al onze casa's van deze lijst gehaald. Bij aankomst wordt direct de volgende gereserveerd, erg makkelijk.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
    22 mei 2012 beoordeeld

Deze casa was onze eerste ervaring in een casa in Cuba. Helaas was het huis vol maar Julio afgesproken dat we verblijven in een huis in de omgeving. We hadden nog steeds diner en ontbijt bij Julio en Elsa's place een paar keer. Het eten was uitstekend! Bovendien hielpen ze ons te regelen voor casas voor de rest van ons verblijf in Cuba. Julio en Elsa zijn zeer, zeer behulpzaam. Ze hebben ons geholpen met alles wat we vragen over had. Ik beveel deze plaats aan iedereen die over naar Havana is gaan denken!

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner