Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
AANRADER! Deze fietstour MOET je doen!

Als je voor het eerst in Havana bent, raad ik je heel sterk aan om deze fietstour te doen. Sowieso ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Explore749650
Fotowandel tour met heel veel informatie over Cuba en Havana

Renata, de fotografe, een ontzettend leuke meid, historica, die in perfect engels heel veel ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
David70AMS
Amsterdam, Nederland
Lees alle 49 beoordelingen

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Wij deden de Havana Highlights Fietstour met Tom als Gids. Drie uur lang heel relaxed door de verschillende wijken van Havana gefietst, met regelmatig erg interessante verhalen van Tom over de geschiedenis van Cuba en Havana. Wat weet die jongen veel zeg, ongelofelijk! Tussendoor nog een frisje en een echte Cubaanse koffie.
En en passant nog wat tips voor café's, restaurants en bezienswaardigheden. Helemaal goed!
Erg leuk om te doen. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Een fantastische dag doorgebracht met Tom. We hebben een super gezellig, interessant en vrolijk fietstocht gemaakt en in drie uur veel gezien en gehoord over de geschiedenis, etc. van la habana en Cuba.
Tom is fantasticó, heel enthousiast en hulpvol. Hij weet veel en helpt je met het uitzoeken van bars, restauranten, etc. Met Tom hebben we het restaurant Mas Habana ontdekt. Tom maakt la Havana onvergetelijk. Ondanks de warmte was het fietsen een top ervaring. Aansluiten op de fietstocht hebben we een lunch (cocktails en heerlijke tapas) gehad met het groepje. Het was zooo gezellig.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Gezellige ochtend gehad. Samen met een andere familie onder leiding van Tom door Havana gefietst. De fietsen waren perfect voor de stad. En de uitleg van Tom was heel goed. We voelden ons erg op ons gemak en erg veilig. Toch nog nieuwe informatie gekregen ondanks dat we al 3 weken door Cuba hebben gereisd.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Wij hebben met ons gezin een super leuke fietstocht door Havana gemaakt met Tom als gids. Tom wist veel te vertellen over het het leven in Cuba en de geschiedenis. De stad kwam op die manier echt tot leven. Tom was ook een gezellige gids.
Verder hebben we 2 andere dagen een tour door Havana in een oldtimer en naar Vinales via Tom geregeld, dat was ook top!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019

Zeer enthousiaste gids die in het Nederlands niet alleen een gids is door de stad maar ook door de geschiedenis van Havana/Cuba!

Datum van activiteit: juni 2019