Jurry d

Prima verblijf met alles in de buurt

Beoordeling van Stay and Dive Bonaire
4,0 van 5 bollen24 mrt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Simpele maar goede appartementen met alles wat je nodig hebt in de buurt. Wij vonden het erg fijn dat je zo naar het centrum van Kralendijk kan lopen voor een ijsje, koffie of hapje eten. Lekker kleinschalig en het management staat voor je klaar. Je kan zo je duiktanks pakken en gaan. Ook tanks met DIN aansluiting aanwezig. Na het duiken even af koelen in het zwembad of naar de pier lopen om de cruiseschepen en hun bewoners te bewonderen. Kortom wij hebben genoten en komen zeker nog een x terug en kiezen dan weer voor stay and dive.
Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
Zwembad
3.6 km van Stay and Dive Bonaire
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2018 via mobiele applicatie

Al hebben we dat wel gedaan natuurlijk 😁. Maar ook als uitvalsbasis een prima plek. Wij hadden onze 9 maanden oude zoon bij ons. Dat werkte prima. Het huisje was ruim genoeg en we kregen er een campingbedje bij. Vandaar dicht bij het centrum, strand en ook gingen we er vaak met de auto op uit. Last but not least: schappelijke prijzen en bovenal vriendelijke mensen!! Een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 20 oktober 2017

Ruime, zeer goede kamers met heerlijke bedden, gezellig en prima duikinstructie, duikmateriaal en kennis van het eiland! Ook voor het huren van je duikuitrusting ben je hier aan het goede adres.
Een zwembad op het resort waar je even kunt afkoelen en een gezellige binnenplaats zodat je makkelijk in contact kunt komen met de andere vakantiegangers.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Net 2 fantastische weken achter de rug.
Leuk kleinschalig resort met goede sfeer, gezellig,ontspannen en professionele begeleiding bij het duiken.
Niets is Baukje teveel.
We komen graag weer terug.
Masha Danki Dushi!!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 september 2017

Vandaag 8 september twee duiken gedaan onder begeleiding van Baukje Wassenaar, manager bij Stay and dive. Ik heb hulp nodig bij het aan- en uittrekken van de uitrusting en bij het in en uit het water gaan. De begeleiding was geweldig. Alles voelde heel vertrouwd. Heb meteen een nieuwe dag met twee duiken geboekt!
De stay faciliteit heb ik niet gebruikt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Bonaire hebben wij een aantal duiken gemaakt samen met Baukje en Celine van Stay&Dive Bonaire. Twee uitstekende divemaster en instructors! We hebben drie prachtige duiken gemaakt bij Invisibles, Salt Pier en Te Amo onder goede begeleiding. De uitrusting was van goede kwaliteit en tijdens de duiken wees Baukje ons op een verscheidenheid aan prachtige zeewezens en koraal.

Een echte aanrader om met Stay&Dive te duiken op Bonaire! Nogmaals bedankt! :-)

Datum van verblijf: juli 2017