“Het beste ontbijt !”
Beoordeling van pureocean restaurant

pureocean restaurant
Geclassificeerd als nr. 74 van 140 Restaurants in Kralendijk
7 augustus 2017 beoordeeld

Blijft voor mij de absolute plek voor het ontbijt. Lieve mensen, ruime keuze en heerlijke eitjes en pan cakes.

Datum van bezoek: juli 2017
Divi2017, Manager van pureocean restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2018

Thank you for your kind review, we are so pleased you enjoyed your dining experience. We hope to see you again soon.

25 juni 2017 beoordeeld

Zeer uitgebreid buffet van goede kwaliteit. Bovendien kun je bij de kok gerechten vers klaar laten maken. Mooi concept voor een restaurant. Mooi uitzicht over zee en de cruiseschepen bij Kralendijk liggen in zicht.

Datum van bezoek: juni 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten op het resort. Bbq buffet stond er op menu. Bij binnenkomst keuze uit een 2persoonstafeltje, weinig keus dus dan maar in het donker zitten.
Bij een bbq verwacht ik variatie in het vlees, alleen hier was het kip, beef en sparerib. Voor de liefhebber 1 soort vis.
Meer keuze uit koude gerechten. Hier zijn wij niet zo van.
Eten was koud, smaakloos.
Achteraf wel gezegd tegen serveerster, deze heeft het direct doorgegeven aan haar manager maar haalde haar schouders op. Deed niks met onze kritiek!!!
Als klap op de vuurpijl kregen we 20 procent korting, op het eten zal je denken maar nee op het drinken. Kortom we waren alsnog 25 p.p dollar kwijt
SCHANDALIG VOOR ONS NOOIT WEER!!!!

Datum van bezoek: mei 2017

We are sorry you did not enjoy your dining experience.

27 januari 2017 beoordeeld

Na lange vlucht klein diner gegeten, prima, niet bijzonder. Wel erg ervaren en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2017
21 december 2016 beoordeeld

We waren hier op Thanksginvingday. Speciaal menu met kalkoen in de ontbijtzaal. Het oude Chibi-restaurant was dicht. Bijna lege eetzaal. Slechte verlicht. Geen leuke sfeer. Beetje armoedig. All inclusieve achtig. De gerechten lagen al te lang in de warmhoudbakken. Vet, koolhydraatrijk. Weinig tot geen salade-keuze. Het was eten, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Prijs kwaliteit slecht. Voor dit 30 dollar kun je veel beter ergens anders eten.
Vroeger was dit restaurant gezelliger. De opening naar de tuin is afgesloten. Daardoor een saaie donkere wand tijdens de avonduren.
En... Het oude Chibi-Chibi restaurant van Divi Flamigo was vrolijk roze. Met de saaie kleur blauw die het nu heeft is de hele sfeer weg! Jammer, jammer, jammer! Gauw weer roze maken zou ik zeggen! Het vliegveld-gebouw op Bonaire en het restaurant van die goeie ouwe Divi Flamingo HOREN ECHT ROZE! dan komt de sfeer misschien ook weer terug!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die pureocean restaurant bekeken, bekeken ook

In pureocean restaurant geweest? Deel je ervaringen!