“Heerlijk eten”

Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza
Geclassificeerd als nr. 16 van 140 Restaurants in Kralendijk
10 februari 2018 beoordeeld

Hier hebben wij 1 keer gegeten en was super lekker, aardige bediening en gastvrij. Mocht je in Kralendijk zijn is dit zeker de moeite waard.

YaraBlueGarden, Proprietário van Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

thank you very much and we hope to see you again soon :)

sunny regards

Blue Garden

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Combo grill met garnaal, lamsvlees en beef.
Eigen grill op tafel om het vlees te bereiden.
Was heerlijk! Mals en smakelijke beef.
Nagerecht (pizza met chocola) was goed van smaak, iets te hard doorbakken zodat we de randjes hebben laten staan.
Vriendelijke bediening, kortom een aanrader dit restaurant!!!

YaraBlueGarden, Proprietário van Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

thank you , we will look forward to see you again

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we híer heerlijk gegeten.we hadden alle 2 de brazillian beef combo die je aan tafel zelf na smaak kan grillen.we zijn echte vlees liefhebbers en het is lang geleden dat we in een restaurant zo lekker hebben gegeten. super mals vlees en zeer goede bediening ook het nagerecht pizza mango chocolade was super. Ja het kost een paar centen maar hier krijg je echt waar voor je geld. Kortom áls je op Bonaire bent en van vlees houd moet je hier geweest zijn.

YaraBlueGarden, Proprietário van Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Thank you so much for the review.

We are glad that you enjoyed our Brazilian Beef !! Come back whenever you can... It will be a pleasure ! ;)

Sunny regards,

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen. De keuze van de hoofdgerechten was prima, maar de hoeveelheid gigantisch. Daarom besloten we in overleg het hoofdgerecht te “sharen”. Hierdoor kozen we voor de grillpan aan tafel ook voor de gezelligheid. Het vlees en de garnalen zagen er goed uit. Side salad is tóch altijd lekkerder met een vinaigrette van olijfolie en balsamico azijn, in tegenstelling tot een passionfruit dressing (te zoet), maar ook dat zal wel weer persoonlijk zijn. Ook zou ik de keuze in sausjes groter maken. Het was een beetje nietszeggende smaak qua saus. Dus heb ik extra garlic saus gevraagd en deze had de smaak van een kant-en-klare saus uit een flesje (denk ik). Bij de dessert keuze wilde mijn man Irish Coffee, maar dat kon niet omdat ze in de keuken geen slagroom hadden. De aardige ober vertelde dat hij beslist de volgende keer het op het menu zou zetten (in januari, haha). O.k. Alles was verder prima totdat....... wij onze rekening betaalde en het cash met fooi in het doosje stopte. Het doosje met geld werd opgehaald door een onbekende ober en we zeiden dat het zo goed was. Na 1 minuutje of zo zijn we weggegaan en NIEMAND heeft ons gedag gezegd...Het voelde vanuit hun gezien “inpakken en wegwezen”.........Een dame in de verte bij de kassa zag ons nog net weglopen en riep alsnog tot ziens. Waarom alleen vriendelijkheid bij bestellen en als alles betaald is plotseling geen vriendelijkheid meer. Dat is gewoon onprofessioneel en zeker niet zakelijk! Dan val je door de mand met je vriendelijkheid.

YaraBlueGarden, Proprietário van Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

thank you for you comments , just like to inform that the garlic sauce is home made as everything else , we are sorry you personally did not like the sauces but they are brazilian traditional sauces ..... we always have olive oil and balsamic vinaigre at Blue Garden so it was just a matter of comunication and finally we do not have irish coffe on the Menu at the moment :)

1 december 2017 beoordeeld

Heerlijke gerechten, schrik niet van de grote hoeveelheden vlees en vis want je mag alles delen, wij hebben gewoon een driegangenmaaltijd voor één persoon met z'n tweeën gegeten en dat was geen enkel probleem ! En we hadden er ook echt genoeg aan.
De mensen zijn ontzettend vriendelijk, wat ons betreft één van de meest gastvrije restaurants op Bonaire.
Tip: de zoete pizza met chocola en mango-ijs als nagerecht, echt het lekkerste toetje ooit !

YaraBlueGarden, Proprietário van Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2018

thank you so much , we hope to see you back :)

blue garden

Reizigers die Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza bekeken, bekeken ook

In Blue Garden Braziliaanse Grill & Gourmet Piza geweest? Deel je ervaringen!