“Locatie zeer goed. Bediening top. Eten kan beter”
Beoordeling van La Balandra

La Balandra
Reserveren met OpenTable
La Balandra is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 60 van 140 Restaurants in Kralendijk
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurende een week een aantal maal gegeten in dit restaurant wat hoorde bij ons hotel.

Fijne locatie met een mooie zonsondergang. Vriendelijke en vrolijke bediening. Het eten kan wel beter, de kaart is wat saai (zowel wijn als eten)! Daarnaast laat de bereiding soms te wensen over, bv. werd er een rauwe vis geserveerd (en nee het was geen sushi). Wel netjes van de rekening gehaald.

Ook konden bv. de spare-ribs malser en hoefde er niet perse een hele laag saus overheen... ;)

Kortom, veel potentie waarbij aandacht en passie in de kombuis noodzakelijk is!

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst achter het hek al en exclusief gevoel. Dit strookt ook wel met de locatie én het eten. Bediening is aller vriendelijks maar het eten komt zo snel achter elkaar dat het heel erg Amerikaans aandoet. Binnen 1,5h waren we klaar. Ok niet goedkoop en dus wel een beetje teleurstellend.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie aan het water en superbediening.helaas waren wij er buiten het hoogseizoen (sept) en zaten er als enigste een leuke sfeer ontbrak hierdoor.
Wij vonden dat je wat weinig kreeg voor de prijs die je moest betalen maar verder was het heerlijk.wij denken dat je voornamelijk betaald voor de mooie locatie.

25 augustus 2017 beoordeeld

In juli waren we met het gezin 2 weken op Bonaire waar ik zelf min of meer regelmatig kom voor mijn werk, In de eerste week met z'n vieren wezen eten bij La Balandra, onderdeel Harbour Village. Hier hadden we een aantal jaren hiervoor gelogeerd en een heerlijke vakantieweek gehad. Ook nu was het restaurant plezierig, heerlijke omgeving en uitzicht en het eten en de bediening waren prettig. Om die reden besloten we de week er na om met 4 relaties weer bij La Balandra te eten in plaats van bij een bekende collega. En wat een teleurstelling was dat. Die avond begrepen we dat de restaurant manager 2 maanden afwezig was en blijkbaar was dat voor de collega's het sein om er niet te veel moeite in te steken. Diverse zaken waren niet voorradig en dan toch deels weer wel, de bediening was laks. Het was voor ons volstrekt onbegrijpelijk, de tegenstelling met een week eerder. Wat een desinteresse van bedienend personeel, keuken en leiding. Het eerste bezoek zou zeker als heel goed beoordeeld worden door ons maar het tweede bezoek blijft helaas bij. Vandaar de beoordeling als 'matig'. Heel jammer, misschien als de restaurantmanager weer terug is

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee weken op het prachtige Harbour Village gezeten. La Balandra zit op het complex van Harbour Village.

Zoals veel mensen zullen zeggen kun je in Bonaire heerlijk eten. We hebben dit ook regelmatig gedaan, maar bij het hotel zelf, La Balandra, wauw!! Iedere keer opnieuw:

De menukaart is veelzijdig en de chefs in de keuken zijn top! Een ribeye steak, filet mignon, risotto met truffel en kreeft of een van de andere heerlijke gerechten! Afsluiter de altijd goede lava cake, geweldig.

Romantisch plekje op een mooie zeer stijlvolle boot, uitzicht zonsondergang en een prachtig wit Bounty strand met palmbomen. Of boek een mooi tafeltje samen met elkaar op het strand, met fakkels.

Wij zouden dit restaurant absoluut aanbevelen.

Reizigers die La Balandra bekeken, bekeken ook

In La Balandra geweest? Deel je ervaringen!